Volgend jaar wil ik graag een rondreis van ongeveer vier weken gaan maken door Zuidoost Azië, of eigenlijk door Indonesië of Maleisië.
Alleen reizen is ook zo alleen, dus ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot of reisgenote met een soortgelijk idee. Ik (m) ben 34 jaar, flexibel ingesteld en heb een brede interesse. Mijn plannen zijn nog vaag en kunnen dus in overleg nog alle kanten op. Dat geldt ook voor de reisdatum. Heb je belangstelling, wil je meer weten, of heb je nog een veel beter reisidee, stuur me dan een berichtje! :wereld:
Vermits de meeste van vrienden aan hun huisje-tuintje-boompje droom aan het werken zijn, ben ik ook op zoek naar een reisgenoot. Er ligt nog niks concreet vast, maar ik zou graag een 3-tal weken naar Indonesië gaan en dit in de periode mei-juni volgend jaar.
Ik ben een 30-jarige vrouw uit België met een brede interesse en Indonesië lijkt me een ideaal land voor de combinatie cultuur-natuur-strand!
Ik ben bezig met een netwerk van Nederlanders die in Indonesie wonen, of hierheen gaan emigreren. Mensen die alleen een rondreis maken in Indonesie zijn ook van harte welkom.
Zo kunnen we elkaar van dienst zijn met het uitwisselen van informatie.
Ikzelf ben 8 keer naar Indonesie geweest en ga in 2011 naar Indonesie emigreren omdat mijn kinderen daar wonen.