Reisgenoot gezocht voor rondreis Maleisië - Indonesië (+- 4 weken in juni/juli 2009)

Hallo reiziger!

Ik (Geertje, 22 jaar) ben op zoek naar een enthousiaste reisgenoot (leeftijd 20-28) die graag met mij Maleisie en Indonesie wil verkennen gedurende 4 tot 5 weken. in de maand juni/juli.
Mijn doel is om de prachtige natuur, het dierenrijk en de cultuur van deze landen te ervaren. Ik ben avontuurlijk en sportief ingesteld (wandeltochten jungle, paardrijden, duiken etc.), maar geniet ook van rustmomenten (strand, stadstour etc.).

Spreekt jou dit en aan en wil je rond die tijd ook een reis door dit gebied maken? Laat zeker iets weten!

Groetjes,

Geertje

Hey,

Ik (man / 22 jaar oud) zit er zelf ook over na te denken om rond die tijd naar zuid oost azie te gaan. Indonesie & Maleisie spreken mij het meeste aan aangezien deze landen vrij makkelijk/goedkoop te bereiken zijn en volgens mij erg veel te bieden hebben. Helaas ben ik wel gebonden aan school/werk waardoor ik ongeveer 4 weken weg kan in het begin van mijn vakantie (midden juni tm midden juli) of ergens in de maand augustus.

De vakantie die ik zelf in gedachte had is voornamelijk het authentieke (misschien wel primitieve) azie ontdekken met misschien af en toe wat toeristische plaatsjes tussendoor. Zo ben ik vorig jaar een aantal dagen de Thaise jungle in gegaan (heb daar onder andere in een grot overnacht) en het lijkt me erg leuk om dit soort dingen ook in Maleisie / Indonesie te ondernemen. Daarnaast is het ook wel fijn om tijd te maken om een paar dagen te relaxen op het strand. :slight_smile:

Lijkt dit je ook wat? Misschien dat we dan eens verder kunnen praten…

Grtn,

Mark

Hee Geertje! Heb je al concrete plannen gemaakt voor je reis of ben je al onderweg? Ik vertrek 7 juli in m’n eentje om te backpacken in Indonesië voor vijf weken. Eerst een week Java, dan Flores en Bali. Naar welke eilanden ga jij?
Groetjes Marlou