Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot, ongeveer tussen de 18 en 25 die een beetje dezelfde reisplannen heeft als ik.
Ik vlieg 31 maart naar kuala lumpur. Ik ga in 2,5 maand West-Maleisië, Sumatra, Java, Bali en Lombok bereizen. Ik ben een relaxte reiziger. Wil graag een fijne combi tussen natuur en cultuur maken en vind het leuk om af en toe deel te nemen aan sportieve activiteiten zoals duiken en surfen. Ik ben gek op de zee, en vind het dus ook fijn om af en toe een dagje lekker aan het strand te liggen.
Heb jij enigzins dezelfde plannen kunnen we misschien (een deel) samen reizen!!
Je berichtje spreekt me aan!
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Op dit moment ben ik al aan het reizen, bijna 2,5 maand in australie. Zondag vlieg ik naar new zealand voor 3 weekjes… Op 17 april vlieg ik naar bali. Australie was leuk om alleen te reizen en veel mensen te ontmoeten maar azie is anders denk ik. Ik zie het niet zo zitten om alleen te zijn.
Wat zijn jou plannen, ben je rond ie tijd op bali.? Ik ben van plan om 2 of 2,5 week te blijven daarna door te gaan naar thailand. 2 weken maleisie en 4 weken thailand.
Komen mijn plannen een beetje overeen mrt die van jou? Let me know! Lijkt me leuk om te meeten op bali als je er dan ook bent.
Hoi!
Mijn plannen waren eigenlijk eerst een maand Maleisië en vervolgens 1,5 maand Indonesië, maar jou plannen spreken me ook heel erg aan! Ga een beetje twijfelen om Thailand ook erbij te pakken, maar zou dat niet teveel zijn in 2,5 maand? Ik houd je op de hoogte van mijn plannen! Groetjes, Maud