Reisgenoot gezocht september/ oktober in Indonesië/ Maleisië

hallo medereizigers,

Ik ben Evelien en 30 jaar.
Van het zomer wil ik 6weken door Azië backpacken. Ik wil in de periode vanaf 14 september tot 29oktober gaan.
Het idee is om naar Indonesië en maleise te gaan. Ik wilde vliegen op Bali dan verder Indonesië verkennen en daarna door naar Maleisië. Vorige jaar naar China geweest dit is me zo goed bevallen dat ik nu meer van Azië wil gaan zien😊

Ik ben opzoek naar iemand die deze periode ook naar Indonesië/Maleisië gaat. Samen reizen is natuurlijk leuker als alleen. Tijdens de reis hou ik van om cultuur en natuur te gaan bekijken. Dagje chillen of een drankje ergens drinken vind ik ook leuk. Ik ben een avondmens. Vind het niet erg om vroeg op te staan maar niet dagelijks. Verder ben ik erg flexibel en voor veel dingen in.

Ik hoor het graag als iemand om die periode die kant op gaat en we een deel samen kunnen gaan bereizen.

Groetjes,

Evelien

Heey!
In oktober ben ik van plan een reisje te maken. Ik dachtzelf aan Indonesië. September lukt niet meer, ivm werk. Staan jouw plannen alhelemaal vast? Zo niet, dan zouden we misschien wat ideeën kunnen uitwisselen?
Groetjes,

Heey Sanne,

Ik ga helaas niet meer naar Indonesië.
Ik hoop volgend jaar de reis te kunnen maken.
Hopelijk kan jij nog een ander leuk reismaatje vinden.

Groetjes,