Mijn naam is Marleen 26 jaar en kom uit Overijssel. Ik heb al wel reiservaring en hou van avontuur. Heb lang overwogen wat het moest gaan worden maar ben eruit dat het Indonesie wordt het liefst Maleisie en Borneo erbij…Zie zelf graag zoveel mogelijk en geniet graag van andere culturen en natuur en uiteraard activiteiten en een drankje op zijn tijd
Mijn eerste echte start alleen, Wel naar Centraal Amerika geweest alleen maar ook daar trof ik bekenden.
Hopelijk is er iemand die ronde dezelfde periode weg wil, ik heb nog geen ticket geboekt dus ben nog flexibel.
Ik heb er onwijs veel zin in en hoop een reismaatje te vinden die gezellig mee rond wil trekken, of in ieder geval een begin wil maken
Heb je ondertussen al iets geboekt/concretere plannen? En heb je al een reisgenootje gevonden? Ik wil rond half augustus gaan reizen door Zuidoost Azië en nog op zoek naar een reisgenootje. Ben vorig jaar Naar Indonesië, Maleisië en Thailand geweest maar zou nog veel meer van deze landen willen zien. Ook sta ik open voor andere landen. Ik houd van cultuur, natuur van actieve dingen maar ook van rust. Ook vind ik het heerlijk om te relaxen op mooie strandjes.
Ik hoop gauw van je te horen:)
Groetjes Hester, 24 jaar uit Groningen:)