Reisgenootje gezocht voor zuidoost Azie jan tm juli 2008

Hallo!

Ik ben Marjolein, 26 jaar. Ik ga eind van dit jaar mijn baan opzeggen en voor een half jaar naar zuidoost azie! Het enige wat ik vastleg is een retourticket bangkok. De volgende landen ben ik van plan aan te doen: Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisie en Indonesie.

Ik hou van reizen, heel veel zien, natuur, lekker eten en drinken, zon zee strand, cultuur, shoppen en noem maar op. Wie heeft de zelfde plannen of wil een gedeelte samen reizen??

Ha Marjolein!

Ik ben Martijn, 21 jaar en ben van plan in jan. rond te reizen in Thailand
Ik heb me ook zeker voorgenomen er veel te gaan bezichtigen!

Omdat ik nog niet eerder buiten Europa en alleen op reis ben geweest zoek ik nog een reisgenoot om in ieder geval de eerste dagen mee rond te trekken

Mijn interesses komen met de jouwe overeen dus das al een plus punt!

Laat maar weten als je interesse hebt samen op pad te gaan

Hoi Marjolein,

Ik ben Danny, 26 jaar.
Ik ga begin 2008 een jaar naar Indonesië. Ik ga naast het reizen ook wat opzetten in de educatieve sector.

Ik las dat je daar ook naartoe wilde gaan, dus wellicht kunnen we samen op pad.

groetjes

Danny

Hoi Marjolein!

Ik vertrek 2 dec naar thailand om vervolgens door dezelfde landen als jij te trekken.
Weet je al wanneer je precies vertrekt??
Wie weet kunnen we ergens afspreken.

Groetjes Siegrid

Hey Marjolein & Danny,

Ik ben van plan begin januari een week op Flores, Lombok of Kalimantan door te brengen. De kosten om alleen te gaan zijn erg hoog, dus als een van jullie het leuk vind om mee te gaan dan hoor ik het graag!

Groetjes, Frederique (22)

Hoi Frederique. Wanneer ga je precies naar Indonesië? Naar Lombok ga ik zowiezo,

gr

Danny

Ha Danny,

Ik ben in ieder geval tot de 28e in Bali, daarna heb ik tot 11 januari om een ander eiland te zien en terug te vliegen naar Jakarta; mijn vliegtuig naar NL vertrekt de 11e.

Jij?

Gr, Frederique

Hoi Marjolein,
jouw plannen klinken een beetje hetzelfde als de mijne! ook alleen retourticket bangkok en dan alles lekker vanuit daar plannen! Ik vertrek de eerste week van januari en kom eind april terug. Op mijn lijstje landen staan ook thailand, cambodja, vietnam en laos, en ook nepal/tibet lijken me geweldig.
heb je al reisgenoten gevonden?
wie weet kunnen we met wat nederlanders naar de full moon party op ko phanang in februari of de jungle in of gewoon shoppen!?

Groetjes
Ellen

He allemaal!
Mijn plan komt ook overheen alleen vertrek ik wat later, ik wil in mei vertrekken en die richting opkomen. Zijn er van jullie dan toevallig mensen te vinden in Vietnam, laos of Cambodja?
Het lijkt me super om dan samen een stuk te doen, wel zo gezellig! Ik ben al eens een half jaar in India geweest en vind Azie echt helemaal geweldig!

groetjes,
Marieke

Hey Marjolein,
Bedoel je januari 2008? Ik wil ook die kant op. Heb allerlei wilde plannen (zie mijn oproep onder de jouwe), maar alles in Azie is voor mij ok. Misschien leuk om (een stukkie) samen te reizen?

hallo allemaal,

ik ben simone, ik ben 20 jaar oud en ik vertrek 14 februari naar indonesie voor 5 maanden. ik ga alleen maar en reisgenootje zou ik helemaal super vinden! ik ga voor het reizen, de cultuur, natuur, de vakantie, en vooral de ervaring!

zijn er in die tijd mensen in indonesie die een stuk samen willen reizen, of gaan er mensen rond die tijd die ook nog een reisgenootje zoeken?

ik hoor graag zsm van jullie!!

tot horens!

groetjes, simone

Hoi Simone (en de rest natuurlijk),

Ik zit nu ook voor een paar maanden in Indonesie, Yogyakarta om precies te zijn.
Ik heb het plan om vanaf begin mei 9 weken te gaan reizen (12 juli moet ik terug zijn in Yogya). Ik zou graag door Indonesie en Maleisie (incl. Borneo) willen reizen en ben in principe overal voor in, vooral de afwisseling vind ik top!

Er staat nog niets vast, dus ben overal voor in. Misschien dat we delen samen kunnen doen oid? Ben erg benieuwd!

Ben trouwens 24 en je kan me bereiken op [EMAIL=“celine_brink@hotmail.com”]celine_brink@hotmail.com
Hoop van je te horen!

Groetjes Celine