hej mensen,
ik ben een meid van 21 jaar die 1 augustus richting Azie vertrekt.
Grotendeels reis ik tot nu toe alleen maar ik zou het toch wel erg leuk vinden om samen met iemand te reizen. Alleen is ook maar zo alleen.
Maak je ongeveer dezelfde reis of zit je rond de zelfde tijd in het zelfde land en zoek je ook een reismaatje… Stuur me dan een berichtje.
Hier wat meer over mijn reis:
1 augustus vlieg ik naar indonesie waar ik 7 weken verblijf. (1 aug tot 20 sept)
Daarna vlieg ik naar maleisie (borneo) waar ik zo`n 3 weken zal verblijven 5 (20 sept tot 11 okt)
Daarna vlieg ik door naar thailand waar ik aankom op bangkok en verder nog geen rondreisplannen heb gemaakt.
Wel wil ik eind november begin december richting het zuidoosten van Azie om daar naar de o zo leuke full moon party´s te gaan.
In thailand zit ik dus van 11okt tot ca 24 december.
Heel misschien (als er meer mensen interesse hebben) wil ik eind december naar sydney vliegen om daar het nieuwe jaar te vieren… zie je het al voor je, wat een feest!
en dan misschien nog 1 a 2 maanden rond reizen door australlie.
Dit staat verder nog niet vast, derest van mijn reis wel (indonesie; maleisie en thailand)
zit je rond de zelfde tijd in het zelfde gebied en zoek je nog een reisgenootje. Laat het me weten.
Groetjes larisa