Hej mensen.
Vanaf augustus wil ik gaan backpacken in zuidoost Azie.
Begin augustus kom ik aan in indonesie op bali Den pasar.
De eerste paar weken ga ik (als het goed al samen met een andere medereiziger van wereldreizer) naar de eilanden om Bali (lombok, flores en gili eilands)
Daarna ga ik zelf rondreizen op Bali.
Vanaf bali ga ik met de boot naar java om daar van alles te zien.
Vanaf java wil ik twee weken naar maleisie om daar te zwemmen met schilpadden en de orang oetangs te zien.
Vanaf maleisie wil ik naar bangkok (thailand) vliegen. Daar kom ik aan ongeveer eind september om vervolgens in thailand te reizen en misschien nog door te gaan naar vietnam, cambodja en/ of Laos. Ook dan reis ik waarschijnlijk weer met iemand van wereldwijzer
In totaal ben ik zo`n vier a vijf maanden weg.
Iemand zin om met mij (ons), dame van dan intussen 21 jaar een stuk mee te reizen?
Ik ben vanplan om low budget te reizen. Lekker relaxxen aan het strand, duiken, mooie (berg)wandelingen maken, vulkanen bezoeken, zwemmen met dolfijnen en schildpadden, veel reizen met openbaar vervoer, veel cultuur snuiven, lekker eten en ga zo maar door…
Ik ben niet van plan om alles helemaal vast te leggen… maar meer van we zien wel hoellang we blijven. Zou zonde zijn dat als je ergens komt waar het prachtig is dat je dan de volgende dag weer weg zou moeten.
Dus heb je interesse… stuur dan een bericht en dan kunnen we verder kijken.
Groetjes