Ik ben een man, 24 jaar oud. Vorige jaar heb ik mijn HBO studie afgerond en vanaf September begin ik met mijn vervolgopleiding. Om toch iets van de tussenjaar te maken, wil tot met Mei werken en hierna gaan rondreizen voor 3 maanden.
Vanaf Juni tot met eind Augustus willen backpacken in Zuidoost Azie, landen waar ik naar toe wil gaan zijn: Thailand, Maleisie en Singapore. Eventueel als de tijd toe laat zou ik het niet erg vinden om naar Laos, Cambodja of Vietnam te gaan. Ook al is dit voor een paar dagen of versneld hier door heen moet gaan. Tijdens de het rondreizen houd ik van om te relaxen op de stand, wandelen in de bergen, natuurgebieden bezoeken, iets van de cultuur en land leren, snorkelen, plaatsen bezoeken die geliefd zijn bij de locals en natuurlijk lekker eten.
Ik heb nog niets gepland of geboekt en ben erg flexibel, omdat ik geen zin heb om in mijn eentje te gaan reizen in Azie. 1,5 jaar geleden heb ik alleen gebackpackt in Tasmanie, Nieuw Zeeland en Australie, wat daar wel te doen was.
Gr. Mo