Sinds juni ben ik (Tineke, 22 jaar) afgestudeerd, maar werken daar moet ik nog even niet aan denken =) Volgend jaar wil ik weer gaan studeren, maar voordat de tijd van studeren weer begint wil ik graag een deel van de wereld zien, en wel Zuidoost Azie.
In Februari 2010 wil ik voor 3 a 4 maanden vertrekken naar Zuidoost Azie. Het lijkt me mooi om deze reis te beginnen in Maleisie, daarna door te trekken naar Thailand en om daarna ook nog Vietnam & Laos te ontdekken (al staat nog niks vast). Ik zou het fijn vinden om deze ervaring te delen met een vrolijk, spontaan en ondernemend persoon die hier ook voor in is om zo samen fijne, bijzondere, leuke en (te) gekke dingen mee te maken. Heeft iemand zin om deze uitdaging met mij aan te gaan, zijn/haar backpack in te pakken om zo samen iets van dat deel van de wereld te zien en te ontdekken, ook al is het een deel van deze 3 a 4 maanden?
Ik ben Stephanie en 20 jaar en ben nog bezig met mijn opleiding SPW Kinderopvang en ben In februari klaar.
Mijn hobby’s zijn Taekwondo en Lekker op stap met vrienden .
Het lijkt me ontzettend leuk om met jou een wereldreis te maken.
Ik ben lkkr gek en enthousiast en hou ervan om vanalles te ervaren en te zien.
Na een verblijf van 8! jaar in Thailand (alwaar ik mijn eigen exporthandelthe heb), ben ik nu weer thuis in NL om van alles te regelen voor een tweede verblijf in Azie en wil nu juist ook naar Maleisie deze keer ))…ik wil daar een maand blijven en daarna hetzij terug naar thailand of misschien naar Indonesie…
Allereerst wil ik wat meer zien van die landen, na zovele jaren vast gezeten te hebben in Bangkok ( wat ook niet verkeerd is , daar niet van :zon02:)…
ik ken de wegen en gebruiken en wellicht heb je wat aan mijn gezelschap!
ik ben een jongen van 33 jaar , kom oorspronkelijk uit Dordrecht…
In Nederland heb ik een aantal jaren gestudeerd (WO) , maar ben dus de zon achterna gereisd zo’n kleine 10 jaar geleden nu…
Wellicht kun je me toevoegen op yahoo messenger…
succes me je voorbereidingen.!!:dag:
dat is een leuke reis, groot gelijk dat je gaat,
momenteel ben ik bezig met een paar mensen die ik net ken om een motor trip te maken. maar indien dit niet klikt enzo, hou me op de hoogte want azie is een super mooi land en ik wil er graag terug heen, ben er 2 keer zeer kort geweest, maleisie heb langer gezien maar wil er zeker een x naar terug.
Ik ben een man 23 jaar
heb al een half jaar in indonesie gezeten voor stage met daarna een maand rondreis door borneo, singapore, maleisie en thailand
Momenteel verdien ik m’n geld met invalwerk. Werk op een basisschool als juf en als pedagogische medewerker op een kinderdagverblijf. Leuk dat jij ook een beetje op dit gebied aan de slag bent =) Heb in juni mijn diploma gehaald van de PABO. Leuk, maar wil graag wel nog een andere opleiding doen wanneer ik terug kom van reizen. Politie of verloskundige =) Tja, lastig.
Ik woon in Utrecht op kamers, met vier huisgenoten. Erg gezellig! Ik houd er van om onder de mensen te zijn en dingen te ondernemen. Op stap gaan met vriendinnen, samen koken, sporten, wijntjes drinken voor de TV om gezellig te ouwehoeren. Ik vind het allemaal leuk!
Ben momenteel in mijn hoofd erg bezig met mijn reis. Wil graag in februari al weg, rond de 15de. Wil over twee weken wel een ticket boeken, aangezien die natuurlijk ook steeds duurder worden (heb nu tickets gevonden van zo’n 300 euro, enkeltje).
Wanneer je nog steeds geinteresseerd bent is het misschien wel een idee om af te spreken? Ergens een drankje te doen, te kletsen om zo te kijken of het klikt en we dezelfde ideeen hebben =) Lijkt dit je wat?
Wanneer je trouwens een kijkje wil nemen op m’n hyves (kun je misschien een beetje een indruk op doen) dan kun je me zo vinden: Tineke Middag, Utrecht.
Ik las jullie plannen om in begin volgend jaar naar zuid-oost Azie te gaan :zon02:
Ik ga zelf in januari ook die kant op met een vriendin, die tot 9 februari met mij mee reist. We gaan dan 3 weken midden en zuid Thailand bezoeken. Omdat zij daarna weer naar Nederland gaat zoek ik nog leuke reisgenootjes! Het liefst zou ik rond die datum nog ongeveer 5/6 weken naar Cambodja - Laos - Noord Thailand gaan. (deze volgorde ivm het weer) Daar wil ik als laatst een weekje vrijwilligerswerk doen in een olifantenresort in Chiang Mai :teeth:
Net als Tineke woon ik in Utrecht, en net afgestudeerd (HBO-Pedagogiek) Ook ben ik er nog niet over uit wat ik wil… Zit te denken de Pabo te gaan doen (…omgekeerde wereld :slywink:)
Maar tot die tijd nog even van de vrijheid genieten! Ook jullie interesses kwamen erg overeen, dus het lijkt mij leuk als jullie (een deel van) deze route willen volgen met mij! Natuurlijk kan de route ook nog wijzigen, maar van Thailand heb ik dan al een hoop gezien dus daar wil ik niet te lang meer zijn…
Mochten jullie het leuk vinden dan hoor ik het graag!
Ook ik heb zo’n beetje dezelfde plannen wat betreft het soort reis en de periode. Ik ben 23 jaar, heb SPH gedaan, afgestudeerd, een tijdje in het buitenland gewoond en nu alweer een jaartje aan het werk! Ik woon overigens ook in Utrecht in een gezellig studerend/ werkend huis!
Aangezien ik van plan ben komend jaar weer te gaan studeren en ik toe ben aan wat nieuws, vind ik het tijd om wat meer van de wereld te zien. Met name Zuidoost Azie trekt mij erg aan. Ik wil begin februari vertrekken en overweeg om te beginnen met een aantal weken vrijwilligerswerk om vervolgens verder te reizen. Graag wil ik landen als Thailand, Cambodja, Vietnam en eventueel Maleisie aandoen maar er staat nog niets vast!
Het lijkt me leuk om met een of meerdere mede reisgenootjes wat plannen te maken en in ieder geval een deel samen te reizen!
Ik heb ongeveer dezelfde plannen als jullie allen!. Ik vlieg donderdag 7 januari naar Cambodja om daar eerst tot begin april vrijwilligerswerk te doen via de stichting pure for kids. Voor de periode daarna (april t/m juni) zoek ik nog een reisgenoot. Ik zou graag thailand, vietnam, laos en maleisie willen zien. Misschien is het leuk om msn/mail adressen uit te wisselen?
Groetjes Silvia
(23 jaar, in 2008 afgestudeerd als fysiotherapeute, woon in zeeland)
Ik heb ook de planne om in het voorjaar richting Zuid oost Azie te trekken maar ik heb helaas nog geen reisgenootje.
In februari zal ik mijn diploma onderwijsassistent halen in Breda maar zelf kom ik uit Zeeland.
Ben vorig jaar al 2 maanden in Amerika geweest en 2 maanden in Mexico. Dit was ook voor (vrijwilligers)werk. In Amerika 2 maanden leiding in een zomerkamp en Mexico vrijwilligster in een weeshuis. Natuurlijk ben ik er toen er op uit getrokken om het land wat beter te leren kennen.
Nu ben ik al heel lang gek op Azie. En een van mijn dromen is dus naar Azie gaan. Nu ik volgend jaar een half jaar vrij ben dacht ik waarom dan niet!
Ik zou dus graag voor 2 maanden (hoogstens 3) rondtrekken in Azie maar ik zou voor mezelf en de gerustheid van mijn ouders graag een reisgenootje willen.
Bij mij is het dus eigenlijk hetzelfde, mijn ouders zouden graag willen dat ik samen met iemand ga reizen. Ik heb je net toegevoegd op msn, dus lijkt me leuk een keer te kletsen. Kom je uit provincie Zeeland of plaatsje Zeeland?
Volgens mij kunnen we wel een busje huren, zoveel gaan er naar Zuid Oost Azië rond voorjaar 2010. Ook ik wil graag in mei (uitloop 1e week juni) op reis naar Azië, met voorkeur voor Thailand, Vietnam en Maleisië.
Hebben jullie inmiddels plannen om samen te reizen? Lijkt me more cheap, en vooral gezellig! Ik ben 23 jaar, avontuurlijk, heb gereisd in Afrika, Europa en 1 x in Zuid Amerika, reis graag low budget en zie vooral graag veel van de cultuur.
Wie van jullie heeft interesse, nog niet een reisgenoot gevonden of misschien kunnen we samen reizen met een groepje, dus dat busje komt misschien toch nog van pas.
Je kunt me emailen via [EMAIL=“joliene_h@msn.com”]joliene_h@msn.com. Ik hoor graag jullie reactie.