Oktober/november/december reizen door Zuid-Oost Azie

Wie heeft er zin om vanaf eind oktober met mij (vrouw, 23 jaar) door Zuid-Oost Azie te reizen? Ik heb nog geen duidelijke plannen maar de landen die ik zeker wil bezoeken zijn Vietnam en Maleisie. Op dit moment studeer ik voor een half jaar in Bangkok als een exchange student. Ik ben ongeveer vanaf half oktober vrij van school en heb dan tot kerst de tijd om te reizen. Ik wil graag gaan backpacken en low-budget overnachten.
Ik heb niet veel ervaring met reizen en helemaal niet met backpacken maar ik heb al wel gemerkt dat de lonely planet een ideaal boek is hiervoor. Het lijkt me leuk om met iemand samen te reizen natuurlijk omdat het veel gezelliger is maar ook om kennis en ervaringen uit te wisselen. Dus heb je intresse om met me mee te reizen (of een deel ervan) twijfel niet en stuur me een email.

Groetjes Karina

hoi karina,
klinkt allemaal leuk.
begin van dit jaar ben ik naar thailand geweest en wil er graag weer naar toe ik zal even moeten kijken of het allemaal haalbaar is ga volgende week voor 3 weken naar sri lanka.
groetjes natalie

He hallo,
Ik vertrek 21 september richting Azie. Eerst de Transmongolie Express en dan afzakken in China, vervolgens Zuidoost Azie door. Ben 21 jaar en gaf aardrijkskunde les op een middelbare school, nu helaas ontslag moeten nemen om mn droom achterna te gaan…lijkt me leuk om wat ideeen uit te wisselen en misschien een stukje samen te reizen…? groetjes chantal, [EMAIL=“chantalruckert@hotmail.com”]chantalruckert@hotmail.com

Hoihoi,

Ik ben net terug van een 9-maandse reis door Azie (grotendeels in mijn eentje :wink: ), maar ik wil weer weg… Begin volgende maand vlieg ik terug naar Indonesie voor een maandje of 3. Hier wil ik i.i.g. les gaan geven (om een klein Balinees dorp in the middle-of-nowhere), maar ook lekker rond gaan reizen.

Plan is om vrij snel naar aankomst naar het oosten te trekken (Lombok, Sumbawa, Flores) om wat vulkanen te zien/beklimmen, komodovaranen te bezoeken en wat te duiken. Dus als iemand dezelfde kant op wil???

Groet,

Jenny
http://www.outofasia.nl

Hoi karina,

Mijn naam is karin, en ik vlieg 28 oktober naar thailand om vervolgends een paar dagen in en om bangkok te spenderen en daarna door te trekken naar het zuiden en 2 maanden vrijwilligerswerk te doen. Alleen zoek ik nog iemand om de eerste dagen misshien wat dingetjes samen mee te doen, en misshien wel een kamer te delen om de kosten te verminderen.

Heb nog niet echt voorkeur over wat ik wil doen in bangkok, maar als je daar al n haljaar studeert weet je vast wel de leuke dingen.

Ben benieuwd, Hoop graag iets van je te horen.

IK ben trouwens 19 jaar en kom uit de omgeving Nijmegen/Arnhem.

Groetjes, Karin

Hoi Jenny!

Sta je ervoor open om deze reis niet voor het grootste gedeelte alleen te doen? Indonesie vind ik een prachtig land wat ik nog wil gaan ontdekken, behalve de gedeelten java en bali. Ben 25 jaar, net afgestudeerd en dat duiken en vulkanen beklimmen spreekt me wel aan. Mocht je meer willen weten hoor ik dat.

Groetjes Fleur