3/4 maanden Z-O Azië in Oktober

Hallo iedereen,

Vanaf oktober dit jaar wil ik ongeveer 3/4 maanden gaan backpacken in zuid-oost Azië. Omdat helemaal alleen gaan soms ook een klein beetje eenzaam kan zijn, lijkt het me leuk om met iemand mijn reis te starten. Wie weet bevalt het zo goed en kunnen we de hele reis samen maken.

Ik ben 26 jaar en woon in Brabant. Ik wil tijdens mijn reis veel ondernemen en zien, maar ook genieten van zon, zee en strand en de feestjes. De landen die ik aan wil doen zijn Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Ik sta open voor andere suggesties, maar zou wel graag in Thailand willen beginnen.

Wil jij ook in deze periode richting Azië en lijkt het je leuk om (een deel) samen te gaan? Dan hoor ik het graag. [emoji4]

Liefs Angela

Dag Angela,

Ik heb hetzelfde idee als jij hebt. Ik heb gepland in oktober te vertrekken voor 3/4 maanden naar Azië. Ik zou het leuk vinden om samen met iemand te beginnen.

Ik ben 27 jaar en kom uit Overijssel. Ik ben avontuurlijk ingesteld en wil graag veel ondernemen, geen 9 tot 5 schema maar spontane acties hebben mijn voorkeur :wink: feestjes altijd goed! Heb je facebook? Misschien kunnen we daar verder praten om te zien of onze ideeën overeen komen?

Groetjes, Nathalie.

Hey Angela,

Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje voor naar Azië.
Ik ben 23 jaar en ik studeer af en zou graag voor “het echte leven begint”, nog een grote reis maken door Azië.
Heb jij al iemand gevonden anders kunnen we misschien wat verder praten?

Groetjes Anouk

He Angela,

Ik had je post nog niet gezien :slight_smile: jou interesses komen ook overeen met de mijne! Ik wil vooral zoveel mogelijk zien en doen, maar inderdaad ook een paar daagjes lekker kunnen genieten op het strand van het zonnetje met een cocktailtje erbij. Voor een feestje ben ik ook altijd in! Brabanders houden nou eenmaal van een feestje :wink: heb je al wat concretere plannen gemaakt? Ik nog niet. Ben eerst opzoek naar een reismaatje, voordat ik concretere plannen ga maken. Ik zou ook heel graag circa drie weekjes naar Indonesië willen gaan. Thailand staat ook op mijn lijstje en voor de rest vind ik het allemaal prima. Daar heb ik nog niet echt een keuze uit kunnen maken voor mezelf.

Als je interesse hebt kunnen we misschien gezellig verder kletsen op Facebook! Groetjes, ilse