Backpacken Zuid-Oost Azië circa 4 maanden

Hoi allemaal,

Ik ben Ilse, 23 jaar en het lijkt me geweldig om circa 4 maanden rond te reizen door Zuid-Oost Azië met een gezellig reismaatje! Vertrek rond oktober/november 2015. Het liefste wil ik zeker naar Indonesië en Thailand en dan eventueel bijvoorbeeld Laos, Cambodja,… bezoeken. Ik heb nog nooit eerder gebackpackt, dus dit zou mijn eerste backpack reis worden :slight_smile: ik heb heel veel zin om deze reis te maken! Ik hou ontzettend van lekker eten, ben heel erg benieuwd naar de verschillende culturen, locals en de prachtige natuur. Naast dat ik veel van het land wil zien, vind ik het ook heerlijk om een paar dagen op het strand te genieten en relaxen met een cocktailtje :slight_smile: ook ga ik graag af en toe naar een feestje!

Lijkt het je leuk om samen te reizen, stuur me dan een berichtje :slight_smile: kunnen we misschien een keer afspreken of het klikt.

Groetjes, Ilse

Hee ilse, ik ben net als jou opzoek naar iemand die met me opreis wil sowieso voor de start van de reis. Ik ben 21 en net afgestudeerd, dus alle tijd voor een mooie ervaring in Azië. Groetjes teun

Leuk om te horen! Heb je al concretere plannen? :slight_smile:

Nee nog niet wil in Bangkok beginnen en vanuit daar deels gestuurd worden door ervaringenn van andere. Wat is jou start punt?

Hoi Ilse. Ik ben ook opzoek naar een reismaatje rond dezelfde periode. Heb je mijn post gezien? Misschien kunnen we contact houden?

Hoi Ilse,

Ook ik ben op zoek naar een reismaatje. De tijd dat jij wilt vertrekken is ook de tijd waarin ik wil vertrekken. Ik had zelf de landen Vietnam, Cambodja, Laos en evt Noord Thailand in gedachten. Maar samen doorreizen naar Indonesië vind ik eventueel ook prima. Zelf heb ik ook nog nooit gebackpackt, dus daarom ben ik op zoek naar een reismaatje. Het lijkt me leuk om inderdaad of en toe wat afwisseling te hebben tussen het relaxen en het veel zien. Ik vind het hierbij wel belangrijk om ook echt dingen te zien, i.p.v. er te zijn om te zeggen dat je er bent geweest. Natuurlijk is op zijn tijd een feestje altijd leuk.

Ik hoor graag wat van je terug!

Groetjes,

Lotte

Jahaaa beter dit. Mijn nieuw zeeland visum verloopt eind november en dan heb ik plannen om naar Bali te vliegen en daarna over land naar Bangkok te gaan vanwaar ik naar nog een te bepalen bestemming vlieg. Ik heb geen concrete data en geen concreet plan. Duur van de reis ongeveer een maand of 3/4. Ik moet wel op een budget (10/15 euro, liefst minder, per dag (vervoer/eten/slapen) met hier en daar wat meer voor een dagtrip cq raften duiken etc.) reizen want het kan nog wel ff duren voordat ik weer ga werken… Anyway ik ben nog niet in Azie geweest maar moet haalbaar zijn maar dat betekend wel dat er soms nee gezegd moet worden. Uit ervaring weet ik dat de reis daarom niet onaangenamer wordt. Stuur me maar een pb voor wat beter contact.

Ben trouwens René, 24 :slight_smile: