Hey mede-reisgenoten,
Ik dacht even dat ik de enige was die volgend jaar ging backpacken door zuid-oost azie. Gelukkig ben ik al wat posts tegengekomen van backpackers die daar ook volgend jaar zijn. Aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie, heb ik een thread geopend om te vragen of er nog animo is voor backpacken in zuid-oost azie. Dit wordt mijn eerste backpackreis. Mijn naam is Motassim en ik ben 21 jaar. Net klaar met me bachelor-studie, dus tijd voor een tussenjaartje.
Mijn reis begint in Thailand. Ik wil daarvandaan richting Laos, Vietnam, Cambodja gaan en vervolgens naar Maleisie en Indonesie trekken. Ik zal hierover ongeveer 4,5-5 maanden doen met een budget van 5000/6000 euro.
Verder ben ik best avontuurlijk ingesteld (bungeejumpen/skydiven/duiken/gibbon experience ervaren), maar relaxen op het strand/een beach party meemaken/cultuur opsnuiven (niet te letterlijk :hihi:) doe ik ook al te graag. Een beetje multifunctioneel dus. Ik drink alleen geen alcohol. Denk niet dat dit overigens een probleem is, maar zodat dit bekend is.
Het zou leuk zijn als er backpackers zijn die dit een beetje aanspreekt en een deel van de reis samen willen doorbrengen. Mochten er veel backpackers zijn in februari in thailand, dan zouden we ook een meeting kunnen houden (is maar een ideetje :hihi:).
Groeten.