Backpacken zuid-oost Azië!

Beste mensen!..
eindelijk heb ik mijn ticket geboekt! ik ga lekker backpacken door zuid-oost Azie!
30 juni kom ik aan in Bangkok, en vertrek weer 12 augustus vanaf Hong Kong terug naar Amsterdam.
Ik heb nog geen concrete plannen over waar ik allemaal heen wil, maar ik wil lekker rondtrekken! (denk aan Thailand, Maleisië, Vietnam, laos, Cambodja, en natuurlijk China!)

het lijkt me leuk om steeds stukjes met mensen mee te reizen!!
ik ben een 21 jarige student, wil lekker genieten, chillen, van alles zien en hou ook wel van een feestje! :wink:

ben jij rond die tijd ook in de buurt? ennn…ben jij ook zo’n toffe peer? :wink: let me know!
spreken we wat af! dan kunnen we samen een stukje reizen!

:dag:

1 like

Hey meid,

Hartstikke goed! Ik vlieg 2 juli naar Bangkok en blijf tot 20 augustus. Ik ga 5 weken thailand en 2 weken Maleisie pakken. Als je wilt kunnen we socializen over alles en nog wat! Ik ben een jongen van 20 jaar. voeg me toe op me ouwe msn playbooy_11@hotmail.com of mail me op mohsin.a@live.nl dat was op 11 jarige leeftijd heel erg in:p anyway spreek je dan wel.

Gr mohsin

Hoe kom je erbij dat ik een meid ben?
haha, staat ook student en geen studente…:wink:
maar cool, haha als je nog in bent voor wat “socializen” dan spreken we wel wat af.

playboy :wink:

hahahah oeps sorry man, :stuck_out_tongue: maar goed we kunnen even babbelen op msn voeg me toe of laat je msn achter of eventueel nr het is tegenwoordig zo makkelijk om met elkaar in contact te komen:p

gr mohsin