Zuid-Oost Azië in Mei/Juni/Juli

He allemaal,

Vanaf 3 Mei ga ik 2 maanden backpacken in Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam of een gedeelte van deze landen. Het lijkt me leuk om via deze weg gelijkgestemden te vinden om eens wat ideeën, plannen, tops en tips uit te wisselen en, wie weet, af te spreken om elkaar te meteen en wellicht een stuk samen te reizen.
Ik zal mezelf eerst eens wat meer voorstellen! :slight_smile:

Ik ben Devin, 18 jaar en na vorig jaar mijn diploma te hebben gehaald en totaal geen benul te hebben gehad welke studie ik wilde gaan doen besloten een tussenjaar te doen. Kortom veel werken en mezelf belonen met een toffe reis! Ik hou van sporten en ben vooral een voetbalfan, maar de NBA volg ik ook op de voet. Echter, mijn grootste passie is muziek. Ik speel in een bandje en hoop tijdens mijn reis daarvoor veel inspiratie op te doen.

3 Mei land ik in Bangkok om vervolgens tot 1 Juli in de eerder genoemde landen te bivakkeren. Ik ben zeker niet van plan om de hele reis al te plannen en vast te zetten, maar natuurlijk wil ik wel wat ideeën opdoen en mensen leren kennen die in die periode ook daar te vinden zijn om gezellig, maar vooral vrijblijvend met elkaar op te trekken.
Dus ben jij er dan ook? Stuur me een berichtje! :slight_smile:

Groetjes Devin :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ha!

Nou, volgens mij zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben Thijs, ook 18, ook vorig jaar eindexamen gehaald, en ook nu een tussenjaar aan het houden. Ik ben ook van plan de komende tijd nog flink wat te werken, zodat ik mei, juni en juli kan vertrekken naar… Zuid-oost Azië. Daimn.

Nou ja, om eerlijk te zijn was het (nog vage) plan om naar India te gaan, hoewel ik daar nog flink over twijfel. Dat ligt nog wel min of meer in de richting van Zuid-oost Azië, right? Begin dit jaar heb ik een heel andere reis ondernomen, en toen heb ik gemerkt hoe belangrijk het is om met iemand te kunnen praten, die eerste weken. Daarom ben ik ook op zoek naar een manier om in ieder geval de eerste periode van mijn weg-zijn niet helemaal alleen te zijn, daar in verweggistan.

Ik zal nog kort wat over mezelf vertellen. Zoals ik al zei heb ik vorig jaar eindexamen vwo gedaan, nu ben ik achttien. Ik ben niet zo’n sportsfan; ik houd me de laatste tijd veel bezig met theater. Mijn grootste passie zou ik denk ik schrijven noemen, in december heb ik min of meer in opdracht een toneelstuk geschreven, en dat is dan ook één van de redenen dat ik op reis wil. Ik heb vroeger ook wel in bandjes gespeeld, ik ben trompettist, maar dat werd hem toch nooit echt; maar enige muzikaliteit zit er dus toch wel in. Mocht je ooit verlegen zitten om een zanger bij een kampvuur, dan meld ik me aan.

Dus, dat is alles wat er zo één twee drie in me opkomt. Een beetje een vaag verhaal, maar het lijkt me leuk eens met je te praten. Wie weet kunnen we elkaar helpen, en inderdaad wat optrekken daar!

Groeten, Thijs

Hey Thijs!

Kijk, onze verhalen komen aardig overeen! Lijkt me zeker fijn om de reis mét iemand te starten. Ik stuur je een privé berichtje met m’n gegevens :slight_smile:

Via Wereldwijzer app