Backpacken in Azië

hallo allemaal!

ik (30 jr) ga 1 juli naar Bangkok vliegen en ben van plan om een half jaar rond te gaan reizen. ik heb nog geen idee wanneer ik precies waar naar toe ga (iig wil ik naar maleisie, laos, cambodja en vietnam). Ik ben van half aug t/m sept en van half okt t/m nov druk met werken en mediteren, de rest van mijn tijd tot eind januari ongeveer, ligt nog helemaal open! :smile: als je ook in je uppie bent, lekker je eigen gang wilt gaan, maar het ook leuk vindt om wat af te spreken, tips uit te wisselen en wie weet een stukje samen te reizen… hartstikke leuk!

groetjes
marije

als je concrete vragen hebt wil ik die we beantwoorden.
roept u maar.

Hej Marije,

Ik ben nu net een dag in Bangkok. Als je daar bijna bent moet je maar een mailtje sturen naar: [EMAIL=“Jeroen_Frank@hotmail.com”]Jeroen_Frank@hotmail.com. Dan kunnen we verder kijken en kan ik je mss nog wat tips meegeven.

Groetjes Jeroen

hey jeroen,

leuk dat je reageert! je zult 1 juli vast niet meer in bangkok zijn, maar ik zal je na aankomst mailen. veel plezier en acclimatiseerse enzo!

groetjes
marije

Heey marije,
Dus je wil naar het land van de TUK TUK,s maatpakken en masages.
Daar ben ik eind vorig jaar geweest voor drie weken .
Dus daar wil ik ook niet meer heen .
Maar waar ik wel heel erg benieuwd naar ben is China, Z.korea,Vietnam .
En daarna door naar New Zealand.
Meschien is het mogelijk dat we iets gaan combineren ?
Laat me maar wat weten.
Groetjes olaf

Hallo,

Als je nog een goed hotel zoekt in Bangkok check dan even het D&D inn op Kaosan road. Ik weet niet zo goed wat je zoekt maar je hebt daar voor 450 baht een kamer en s’ ochtends een ontbijt. Bovendien is er op het dak een mooi zwembad met een goed uitzicht over de wijk.

Groetjes,

Jeroen

Hoihoi,

En ikke (33 jaar), ga per september richting Azie. Heb wel landen in gedachten, maar eigenlijk ligt nog bijna alles open. (Wil niet al te veel plannen van te voren). 'k Begin hoogstwaarschijnlijk in Thailand. 'k Vind het heerlijk af en toe alleen op pad te zijn, maar company en gezelligheid is toch erg prettig! Interesse? laat maar even weten.

Dagdag,
Esther

Hallootjes allemaal… Ben ook van plan om rond te reizen in azie… ik ga zelf na de zomer weg… (werk heel de zomer namelijk in een strandtent om te sparen) eind oktober begin november… wil cker voor 3 maanden… maar langer lijkt me ook heerlijk… zie ik dan wel… Misschien hebben jullie nog wat handige tips voor me enz… dit wordt voor mij namelijk de eerste keer… en ben nog bezig met uitzoeken van alles… waar de goedkoopste ticket te verkrijgen, welke route enz… hoor het wel… hahaha… en misschien zie ik jullie nog voorbij touren… daaag

hoi allemaal, ik ga van begin nov tot eind nov 4 weken backpacken. ik wil naar thailand en laos.
ben zelf 27 jaar. Lijkt me gezellig om af en toe een leuke ervaring te delen met iemand. dus lijkt het me leuk om (soms) samen te reizen. zonder je verplicht te voelen.
groetjes Gaby

Hoi Gaby, ik ben in november ook in Azie. Land in Bangkok, nog geen concrete plannen, maar misschien is het leuk om een stuk samen te reizen.

Gr Tamara

Hoi allemaal!
Ik ga ook naar Azie! Ik vlieg 30 sept naar Bangkok om dan 5 maanden rond te reizen in zuidoost Azie. Ik heb ook nog niet echt concrete plannen en ben ook niet echt van plan die te maken. Zorg gewoon dat ik vaccinaties en malariapillen heb en zoek nog ff uit of alle visa makkelijk te krijgen zijn. Verder zie ik wel wat en wie ik tegen kom. Maar het lijkt me wel leuk om af en toe een tijdje samen een stukje te reizen met iemand. Alleen vind ik t lastig om nu al wat af te gaan spreken. Dus ik zet mn mailadres hier neer voor de mensen die t leuk lijkt eens te kletsen over reisplannen en om wat af te kunnen spreken vanuit een internetcafe ergens in Azie!
Trouwens, ikke ben vrouw, 27 jaar en van plan lekker low budget te reizen met af en toe een dagje iets meer luxe.
nou goed, hier mn mailadres: hedwichveringa@hotmail.com voeg maar toe als je es wil kletsen.
Groetjes Hedwich

Hoi Marije, ik vlieg op 6 juli a.s. naar Bangkok. Ik had je al een berichtje gestuurd maar ik weet niet of het goed gegaan is vandaar nog maar even een keer een reaktie. Misschien vind je het leuk om af te spreken in Bangkok (als je daar dan nog bent). Ik ga een maand dit keer naar Thailand, ik ben in oktober 2007 geweest, in februari en maart heb ik twee maanden rondgereist door Thailand en Cambodja en nu ga ik dus nog een keer :slight_smile: Ik heb niet echt een concreet plan ik wil in ieder geval naar Koh Chang om wat mensen gedag te zeggen. Het wordt verder een beetje go with the flow. Wie weet is het leuk even iets af te spreken en gezellig een drankje te drinken op een terras in Bangkok. Ik zoek als ik aankom even een hotel op Koh San road, wel zo gezellig daar! Ik zal mijn e-mail adres even erbij zetten:
[EMAIL=“mir-ananda@hotmail.com”]mir-ananda@hotmail.com Groetjes van Debby