Backpacken in Azië

hallo allemaal!

ik (30 jr) ga 1 juli naar Bangkok vliegen en ben van plan om een half jaar rond te gaan reizen. ik heb nog geen idee wanneer ik precies waar naar toe ga (iig wil ik naar maleisie, laos, cambodja en vietnam). Ik ben van half aug t/m sept en van half okt t/m nov druk met werken en mediteren, de rest van mijn tijd tot eind januari ongeveer, ligt nog helemaal open! :smile: als je ook in je uppie bent, lekker je eigen gang wilt gaan, maar het ook leuk vindt om wat af te spreken, tips uit te wisselen en wie weet een stukje samen te reizen… hartstikke leuk!

groetjes
marije

als je concrete vragen hebt wil ik die we beantwoorden.
roept u maar.

Hej Marije,

Ik ben nu net een dag in Bangkok. Als je daar bijna bent moet je maar een mailtje sturen naar: [EMAIL=“Jeroen_Frank@hotmail.com”]Jeroen_Frank@hotmail.com. Dan kunnen we verder kijken en kan ik je mss nog wat tips meegeven.

Groetjes Jeroen

hey jeroen,

leuk dat je reageert! je zult 1 juli vast niet meer in bangkok zijn, maar ik zal je na aankomst mailen. veel plezier en acclimatiseerse enzo!

groetjes
marije

Heey marije,
Dus je wil naar het land van de TUK TUK,s maatpakken en masages.
Daar ben ik eind vorig jaar geweest voor drie weken .
Dus daar wil ik ook niet meer heen .
Maar waar ik wel heel erg benieuwd naar ben is China, Z.korea,Vietnam .
En daarna door naar New Zealand.
Meschien is het mogelijk dat we iets gaan combineren ?
Laat me maar wat weten.
Groetjes olaf

Hallo,

Als je nog een goed hotel zoekt in Bangkok check dan even het D&D inn op Kaosan road. Ik weet niet zo goed wat je zoekt maar je hebt daar voor 450 baht een kamer en s’ ochtends een ontbijt. Bovendien is er op het dak een mooi zwembad met een goed uitzicht over de wijk.

Groetjes,

Jeroen

Hoihoi,