Backpackmaatje Zuid-Oost Azie begin 2017

Hallo allemaal!
Ik ben van plan volgend jaar na mijn slagen (6V) een tussenjaar te nemen en te backpacken in Zuid-Oost Azie (wat ik stiekem toch best een beetje spannend vind). Thailand staat in ieder geval hoog op mijn lijstje, maar ook Laos, Cambodja, Vietnam en Indonesie zou ik graag willen zien.

Het liefst wil ik midden januari vertrekken zodat ik kerst, oud & nieuw en mijn verjaardag nog in Nederland kan vieren én het regen- en tyfoon seizoen in de meeste landen die ik wil bezoeken voorbij is (ook wel zo fijn ;)). Ik sta er echter wel voor open deze data aan te passen, mocht ik iemand vinden met wie het goed klikt en die toch op een ander moment wilt reizen!

Ik ben niet echt de juiste persoon om heel lang alleen te zijn en het lijkt me veel gezelliger zo’n gave reis (gedeeltelijk of volledig) met een klein groepje of z’n tweetjes te maken. Momenteel is er voor mij ook nog de optie de reis samen met mijn nichtje af te leggen, maar aangezien zij het liefst grote delen apart wil afleggen ben ik benieuwd naar andere mogelijkheden om niet alleen te backpacken!

Het lijkt me daarom leuk in contact te komen met leeftijdsgenoten die dezelfde ideeen hebben als ik. Wellicht komen onze plannen goed overeen, klikt het na een ontmoeting en gaan we samen een hele bijzondere reis maken!
Ik hoop van je te horen!

Hoi Merle, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.