Backpacken Zuid oost Azie voorjaar 2010 (reisgenoot gezocht)

Hoi allemaal

Ik ben een meid van 20 jaar en zal ik februari 2010 mijn diploma als onderwijsassistent halen. Omdat ik in september pas met een vervolgopleiding begin heb ik dus een half jaartje om de wereld te ´´ontdekken´´

Graag zou ik willen backpacken in Zuid oost Azie. Het idee was zo´n beetje te beginnen in Singapore en door te trekken naar Hanoi en vanuit daar weer een vlucht terug nemen naar Singapore. Er staat nog niks vast en alle tips en opmerkingen zijn welkom.

Backpacken is een nieuwe ervaring voor mij in 2008 ben ik wel in Amerika en Mexico geweest maar dit was ook in combinatie met (vrijwilligers)werk.

Bij deze zoek ik dus iemand die ook graag zou willen rondtrekken in Zuid oost Azie en voor ongeveer 2 maanden (iets meer kan ook wel) mijn reisgenoot zou willen zijn.

Groetjes Mariska

Iemand interesse?

hey Mariska!

Ik ben ook van plan om in het voorjaar rond Azie te gaan trekken. Ik wil beginnen in Thailand en doorreizen naar Laos en Cambodja. Ik ben van plan om solo te gaan reizen maar het lijkt me erg leuk om het begin van de reis samen met iemand te starten!
Ik ben van plan om rond mei te vertrekken. Mocht je nog steeds op zoek zijn dan hoor ik graag van je!

groetjes Esther

Hoi Esther

Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot. Ik zal je wel even mijn mail doorsturen dan kunnen we mailen/op msn verder praten.

Groetjes Mariska