Reismaatje(s) Zuidoost-Azie (Januari 2017)

Hoi allemaal!

Mijn naam is Celine, ik ben 18 jaar en vanaf januari wil ik een aantal maanden gaan backpacken door Zuidoost-Azië. Ik was eigenlijk al een tijdje van plan om dit alleen te gaan doen, maar nu het steeds dichterbij komt begint het een beetje te kriebelen en lijkt het me toch wel heel leuk om samen met iemand anders te gaan reizen! Ik ben dus op zoek naar een reismaatje om samen mijn reis mee te beginnen en als het gezellig is natuurlijk nog langer verder mee te reizen!

Vietnam, Laos, Cambodja en Myanmar staan bovenaan mijn lijstje maar ik sta zeker ook open voor andere leuke plannen. Vliegtickets heb ik nog niet geboekt, dus ik zit nog niet vast aan een bepaalde vertrekdatum, vanaf half januari zou ik kunnen vertrekken. Ik heb zelf nog geen ervaring met een lange backpackreis maar ik heb in de zomer wel twee keer twee weken door Europa gebackpackt.

Ik vind het in hostels altijd erg gezellig, in Azië wil ik dus ook graag in hostels verblijven. Ik zou graag meer te weten willen komen over de culturen, maar de dagjes strand kunnen natuurlijk ook niet ontbreken! Fotografie is een grote hobby van mij dus tijdens mijn reis wil ik me hier ook wel een beetje mee bezig houden.

Lijkt het je leuk om (een stukje) met me te reizen, laat dan een berichtje achter!

Liefs,
Celine

Hey Celine,

Ik las je berichtje en dat sprak mij wel aan. Mijn naam is Frank en ben 24 jaar. Zelf ben ik 2 weken geleden teruggekomen van een reis met de Trans Mongolië Express, waarbij ik 5 weken gebackpackt heb, maar ik heb nu alweer zin om een volgende reis te maken, maar ik vind alleen een reis beginnen minder leuk, vandaar dat ik reageer.

De landen die jij noemde lijken mij zelf ook wel leuk, alleen zou ik graag zelf ook nog naar Thailand willen en verder sta ik altijd open voor nieuwe ideeën.