Hi, mijn naam is Myleen en ik ben 23 jaar. Momenteel woon ik in Amsterdam en vanaf september ga ik bij het LUMC stage lopen als klinisch neuropsycholoog, maar voordat ik daar ga beginnen zou ik graag nog op reis willen naar Indonesië. Het liefst zou ik de eerste week van juli vertrekken en rond 22 augustus weer richting Nederland gaan.
Ik ben dit jaar al van januari tot april op reis geweest door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Dit was geweldig en wil graag nog meer zien van Azië. De eerste 5 weken heb ik met iemand samen gereisd en daarna is zij naar huis gegaan waarna ik alleen verder ben gegaan. Dit is mij prima bevallen, maar merk dat ik nu iemand mis om mijn ervaringen mee te delen en samen reizen is wel zo gezellig.
Ik houd er van om actieve dingen te doen, maar kan ook rustig dagen op het strand liggen. Surfen is iets wat ik graag zou willen leren in Indonesië. Elke avond uitgaan is niet helemaal aan mij besteed, maar ik vind het heel leuk om dit af en toe te doen. Voor mij betekent samen reizen niet dat je dag en nacht samen bent, maar ook af en toe een beetje jouw eigen gang kan gaan en andere mensen kan ontmoeten.
Een vast reisplan heb ik niet. Wel heb ik een aantal dingen die ik graag zou willen doen en zien zoals Mt. Bromo en de Komodo en Gili eilanden. Mijn opa is opgegroeid in Indonesië en ik zou dan ook graag het huis bezoeken waar hij vroeger heeft gewoond. Spreekt dit je aan stuur dan een berichtje!
Hi Myleen!
Ik ben van 1 tot 31 augutus in ZO Azië en zou graag samen met jou willen reizen! Even kort: ik ben 24 jaar, woon ook in Amstedam en ben net gestopt met mijn master Marketing. Ik ga voor een onderzoeksproject 2 maanden naar Azië waarvan ik de maand Juli onderzoek doe en vanaf 1 augustus vrij kan reizen. Op 1 september vlieg ik met die organisatie weer terug naar huis.
Dit is mijn eerste verre reis en nadat een vriendin net de reis heeft gecanceld ben ik dringend opzoek naar iemand waarmee ik kan reizen. Ik kan je dus nog niet vertellen wat mijn ideale reispartner is - al kan ik mij inbeelden dat het wel prettig is om soms overdag even los wat dingen te ondernemen maar dan 's avonds wel samen te eten of iets!
Leren surfen in Indonesië is ook zeker een droom van mij, dus daar sluit ik sowieso graag bij aan.
Ben jij een verfant backpacker die van hostel tot hostel hopt of kan jij ook warm worden van hotelletjes?
Wij zijn helaas die tijd niet in Indonesie maar je bent van harte welkom in onze backpacker lokatie Guesthouse Rumah Senang - Kalibaru.
In onze omgeving zijn 4 Nationale parken dus heel veel te zien.
Succes met alle voorbereidingen.
Pieter