Hallo allemaal!
Ik ben Eveline, 22 jaar oud en studente. Ik heb een ticket geboekt voor een maand Indonesië deze zomer, ik start in Bali op 25 juli Bali was mijn planning rondom het idee dat ik aan een vrijwilligersproject zou meedoen (is helaas vol), maar ben nu open voor alle suggesties en spontane plannen! Een stukje Java meepakken zou ook leuk zijn.
Ik houd van culturele en sportieve activiteiten, en ben nooit eerder in Azië geweest dus ik ben vooral benieuwd naar alles wat dit mooie werelddeel te bieden heeft. Wie-o-wie lijkt het leuk om elkaar daar te treffen en toffe dingen te ondernemen?
Groetjes,
Eveline
Hoi Eveline!
Leuk dat je naar Bali gaat! Ben ik vorig jaar geweest. Erg mooi! Vooral de eilandjes! Ik wil zelf graag rond Augustus naar Azie. Wil je alleen naar Bali en Java of zou je ook andere landen willen bezichtigen? Ik zou zelf graag nog een keer naar Bali gaan maar wil ook graag naar Zuid-thailand en misschien Laos, Cambodja en Vietnam. Ik sta open voor suggesties! Vorig jaar ben ik in Indonesië, Maleisië en Thailand geweest. Ik hoor van je!
Groetjes Hester
Hallo Hester,
Wat een plannen allemaal! Klinkt goed. Maar ik denk dat ik het ga houden op Bali en Java sorry. Aangezien je daar geweest ben, kun je me misschien wat leuke plekken of activiteiten aanraden? Ik ben erg benieuwd! Mocht je toch nog een keer naar Bali (of Java) komen lijkt het me leuk daar elkaar te treffen. Ik heb goede verhalen van Vietnam gehoord, ik ken geen mensen die naar Thailand, Laos of Maleisie zijn geweest helaas. Klinkt als een grote reis!
Groetjes!
ik heb ook leuke ervaringen gehoord over Bali en zou het zelf ook een keer willen ervaren. Misschien een mogelijkheid om het samen te ervaren? in die periode heb ik namelijk ook vakantie
Mailadres: calma_89@hotmail.nl :dag:
Ik ben Stephanie, 27jaar, zit momenteel in Jakarta maar ga via Bandung en Yogjakarta naar Bali! Wie weet kunnen we meeten?
Via Wereldwijzer app
Hoi!!
Ik ben Signe, 23 jaar en bijna afgestudeerd maatschappelijk werkster. Ik vlieg 25 juli naar Jakarta. En verwacht ongeveer 2 weken in Java te zijn. Misschien is het leuk om elkaar in Bali te treffen?
Ik heb nog niet echt een planning dus kan nog niet zeggen wanneer ik precies in Bali zal zijn.
Ik sta voor alles open!
Groetjes!
Via Wereldwijzer app
Is goed! Laat maar weten als je d’r bent, want ik weet ook niet waar ik uit hang:) groetjes!
Via Wereldwijzer app
Hoi! Ik ben vanaf ongv 10 juli op bali en voornamelijk de gili’s! Blijf hier ongv een week en dan denk ik door naar Sulawesi! Groetjes Hester