Hey allen, ik ga deze zomer (juli- begin augustus) voor het eerst naar Indonesië. Ik ga in ieder geval van Jakarta (wat tegenvalt als ik zo de berichten om me heen hoor) naar Bali toe, verder heb ik geen plannen. Heb er heel veel zin in en vind het ook leuk nieuwe mensen te ontmoeten. Omdat ik alleen reis, lijkt het me wel zo fijn om van tijd tot tijd samen te reizen. Dus mocht je er in die periode ook zijn…ik hoor het graag. Overigens zijn tips ook altijd welkom! Ben trouwens 32 en kom uit amsterdam.
Hee,
Heb je al een resigenootje gevonden? Ik vertrek 7 juli in m’n eentje en blijf 5 weken in Indonesië. Heb opzich wel een planning wat ik wil gaan doen maar het is altijd leuk om mensen van te voren of daar te ontmoeten.
Groetjes Marlou
Hoi,
Welke periode ga je weg?
Groetjes, Annemarie
Hee hoi,
Hoe staan de plannen?? Ik reis in mijn eentje naar Maleisie of Indonesie en dan ook java en bali op 25 of 26 juli as. tot 20 augustus
Laat even weten of je al een reisgenoot hebt
Groet
Marc
Hoi Tamara,
Ik wil op 22 juli vertrekken naar Bali voor ongeveer 3 weken. Dat wordt ook mijn eerste keer in Indonesie. Ik reis ook alleen (ik heb 8 maanden in aus en nz gebackpacked) en wil graag zo veel mogelijk zien van Bali. Voor af en toe een dagje lekker ontspannen ben ik ook in. Geen probleem. Weet je al wanneer je wil gaan of misschien heb je al geboekt? Ik ben nu op zoek naar een goedkoop ticket.
Ik ben trouwend 28 en woon in Noordwijk ZH.
groetjes mirjam