Gezocht reisgenoot Bali/ Indonesie voor de maand september 2011. Ik ben een 29- jarige vrouw en zou graag rondtrekken en relaxen op Bali en eventueel andere Indonesische eilanden. Mocht je zin hebben om mee te gaan of in die periode op Bali verblijven, hoor ik het graag!
ik vertrek 14 september naar jakarta voor 4 weken…ale,niet alleen jakarta natuurlijk…wil bali en omstreken ook zien… woon in gent (belgie)… jij ??? groetjes ruben
Hoi ruben,
Ik heb inmiddels een ticket geboekt samen met iemand die ook die kant op wil. Ga nu alleen al 5 augustus weg. Ben dus weer in NL als jij vertrekt.
Groetjes en veel plezier op je reis.
Hallo mijn naam is janwillem en ik ben 40 jaar en ik wilde ook graag gan rond reizen .
het jaar daar voor ben ik voor 26 dagen naar vietnam geweest en daar gebackpackt van noord naar zuid erg goed te doen hele vriendelijke mensen
en een goed openbaar vervoer en nog lekker goedkoop ook HAHA en dit jaar wilde ik nar indonesie en ik vertrek 16-08 en ik kom terug op 10-september en dan vlieg ik van bali weer terug ik heb alleen een >>>ticket geboekt en verder zie ik wel hoe de reis verloopt dus als je het leuk vind kunnen we een stukje met elkaar reizen lijkt mij wel gezellig in plaats van in je eentje HAHA
Ik hoor en zie wel of je reageerd groetjes jw doei:dag: