Reisgenote gezocht Indonesië sept/okt 2010

Dag allemaal,

Heb al het een en ander van de wereld gezien, maar ik heb de volledige loneyplanet collectie nog lang niet compleet, dus…

…wil ik dit jaar een paar (2 a 2,5 week) indonesie gaan verkennen. Wie heeft er zin om met mij mee te gaan? Niet om mijn hand vast te houden, maar om er een leuke vakantie van te maken.

Ben 32, vrolijk, extravert en zeer spontaan en best sportief. Mijn plan is om ergens in september te vertrekken, maar heb nog niets geboekt. Wellicht heb jij zelf ideeen/tips?

O ja, voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke reisgenote.

Laat een berichtje achter als je dit ziet zitten. Tot hoors!

Hoi…

Ik heb onlangs een rondreis geboekt naar Bali (17 dagen, vertrek op 28 sept.) via Fox, het is een single reis en er is nog voldoende plek voor medereisgenoten (we zijn nu met 5)… misschien een optie voor je?

http://www.fox.nl/single-reizen/reizen/reisinformatie/azie/indonesie-en-bali/15-daagse-singlerondreis-avontuurlijk-bali_p3664_algemeen.asp?sr=5

Groetjes,
Petra (30 jaar)

Thanks, Petra,

Maar een georganiseerde reis met een grotere groep wil ik nu juist niet. Dat heb ik vorige jaar gedaan en is niet zo heel goed bevallen. Maar goed, je moet het maar net treffen natuurlijk.

Wel bedankt voor je reactie. Anne

Hoi Anne,

ik ga zelf voorlopig niet die kant op, maar heb wel een goeie tip voor een plek op Bali. Pantai Mas, aan de noord kust (www.pantai-mas.nl). Er komen vaak gasten/reizigers die alleen op reis zijn en die vinden het meestal een heel fijne plek, omdat je er warm onthaald wordt en deel van de familie bent maar ook alle vrijheid hebt en je gang kan gaan.

Goede reis, geniet ervan!

groetjes,
Wietske

Hoi,

Ik vlieg zelf 19 sep richting Bali en blijf er 3 weken. Je komt genoeg mensen tegen. Maar een reisgenoot kan altijd gezellig zijn natuurlijk

Gr

AsiaAlex/Bas

Ik vertrek met KLM van 9 sept. tot 23 okt. naar Indonesie land in Denpasar
Bali om 19h15. Vlucht koste 772 euro begin Janyuari gekocht(early sales).
Mijn plan is om met ferryboot(Pelni Lines)of vliegtuig naar Makassar Sulawesi te gaan met de bus watervallen te gaan bezoeken dan met Kijang
Jeep naar Pantai Bira en Pulau Selayar hagelwitte stranden en azuurblauwwater goed om te snorkelen met vissersboten met te gaan op
zee voetballen en gek doen met de locals en gelukkig s’avonds geen teringherrie want geen bars of discos gewoon volle sterrenhemel en
prachtige luchtspiegelingen…
Ook misschien effe motortje huren in Kuta om binnenland Bali te verkennen
en te logeren bij lokale mensen ideaal om Bali echt te leren kennen.
Eten in lokale eettentjes(warungs)slapen in guesthouses no aircon or luxury for me please hou van lange wandelingen zou kom je altijd wel iets
‘interessants’ tegen…
Hoe warmer hoe beter want hier regent het alweer in Antwerpen…

Hey Anne,

Ik was dit jaar ook aan het kijken naar een vakantie in Bali. Op dit moment nog alleen…
Ik heb vakantie van 6t/m26 september vakantie. Heb je al contact gehad met mensen die dezelde tijd naar Bali gaan?

groejes,

Plien

Hey,

Ik vertrek op 28-08 (tot 24-09) naar Denpasar, Bali. Ik heb al 1 reisgenoot gevonden waar ik dus mee samen ga reizen, als je geinteresseerd bent…
Iedereen is welkom, je moet wel avontuurlijk zijn en geen lambal:smile:.

Ik hoor het wel!!

Groetjes,
Jess (26)