10 juni vlieg>>> ik naar Bali om heerlijk aan mijn twee maanden durende reisje te beginnen! :vak02:Vanaf Bali wil ik verder reizen naar Java, Sumatra en Maleisie. Half juli komt m’n neef ook gezellig richting Jakarta om vervolgens nog gezellig 4 weken samen te reizen.
Zijn er mensen die ook half juni in Bali zijn en richting Java en Sumatra willen reizen? Zou het namelijk leuk en gezellig vinden om de eerste 4/5 weken ook met iemand te reizen!
Ik heb al eerder een berichtje op het forum geplaats, maar in tussen is o.a. m’n reisdata veranderd.
ik vertrek op 10 juni met airasia richting kuala lumpur. Ik blijf in zuidoostazie tot 23 augustus. en reis momenteel ook nog alleen.
Ik ben van plan om eerst sumatra te doen voor 3 weken en daarna verder naar borneo te reizen. Borneo wil ik zeker een maand doortrekken. Daarna ligt de weg nog open, ofwel naar west papua, sulawesi, filipijnen, papoea new guinea of richting bali/komodo/rinca
met welke maatschappij vlieg jij? en heb jij een vast schema, wil je bvb zeker eerst bali doen en niet eerst iets anders??
Ik ga rond 3 juni naar Bali en ga ook alleen. Ik wil eerst een weekje surfcamp volgen en daarna ben ik drie weken alleen. Miss is het leuk elkaar een keer te ontmoeten?
Ik heb wel al een soort van tijdelijk reisgenootje die in noord bali zit. Maar die gaat vrijwillgerswerk doen en ik wil toch graag reizen.
ik ben net 2 maanden terug uit indonesie en heb alweer heimwee!
(hb er 6 mnd gezeten vanwege stage). Waarschijnlijk vlieg ik 25 juni naar jakarta.
Mijn plan was om dan 2 weken door of bali of java rond te reizen, ben alleen nog op zoek naar een reismaatje om dit mee te doen ;).
Daarna ga ik voor ongeveer 2 weken door naar ambon.
ik ben 21 jaar en studeer verpleegkunde.