Gezellig reisgenootje gezocht!!! (Indonesië/ Bali/ Java) JUNI 2018

Hoi allemaal!!

Ik ben van plan om in juni voor 2 a 3 weken naar Bali of Java te gaan.

Mijn idee is om daar (yoga en) surflessen te gaan volgen. Daarnaast is het mogelijk om van daaruit mee te gaan met verschillende excursies. Mocht het zo uitkomen dan zou ik ook heel graag het prachtige eiland Karimunjawa willen bezoeken (Java, boven Semarang). De vlucht is hierbij niet inbegrepen dus deze zal ik los boeken. Omdat ik niet gebonden zit aan specifieke datums zou ik de tickets zo voordelig mogelijk willen boeken door bijvoorbeeld te vliegen via een andere luchthaven dan Schiphol.

Helaas kunnen mijn vriendinnen niet mee en zal dit de eerste keer zijn dat ik alleen buiten Europa reis. Daarom zou ik het erg gezellig vinden om samen met iemand te vliegen die de zelfde richting op gaat. Eenmaal daar kunnen we beide onze eigen weg gaan, tenzij jou het surfen ook aanspreekt :slight_smile: Zelf ben ik 19 jaar, ik zoek dus een gezellig reisgenootje van ongeveer dezelfde leeftijd.

Reis jij deze periode dezelfde kant op of lijkt jou mijn idee net zo gaaf, twijfel dan niet om me een berichtje te sturen!! Mocht je andere ideeën hebben, dan sta ik daar ook voor open.

Voor meer info over de (yoga en) surflessen: https://www.solidsurfhouse.com/bali/

Heey meid,
Toen ik je uitleg las, dacht ik dat ik aan het dromen was of. Jij hebt voor mij mijn droomvakantie beschreven ! Ik hou van yoga en zou graag leren surfen! Ik ben bijna 18 jaar oud :slight_smile:
Graag hoor ik nog van je.

Liefs,
Marjolein