Lijkt het je ook leuk om naar Bali te gaan maar wil je ook liever met een resigenootje dan lijkt het mij leuk om samen te gaan.
Ben 24 en hou van surfen en lijkt me leuk om samen dingen te bekijken in Bali.
Jennifer
Lijkt het je ook leuk om naar Bali te gaan maar wil je ook liever met een resigenootje dan lijkt het mij leuk om samen te gaan.
Ben 24 en hou van surfen en lijkt me leuk om samen dingen te bekijken in Bali.
Jennifer
He jennifer,
Wanneer ga je precies naar Bali toe? ik zal er vanaf 27 juli t/m 10 augustus zijn
x
he
4 aug ga ik naar fuerte dus het wordt daarna. Ga je alleen of met een reisgenoot.
Beste Jennifer. Ik ben een vrouw van 29 jaar en ik zou graag de maande september naar Bali gaan. Ik zou het leuk vinden om samen met een reisgenoot te reizen. Ik kan niet surfen, maar wil het heel graag leren, dus wie weet. Mocht je interesse hebben, laat het me dan even weten.
Hoi Jennifer,
Ik zoek nog een reisgenoot voor de maand augustus. Wanneer wil je precies gaan? En lijkt het je wat om ook andere eilanden te bekijken?
Ik kan niet surfen, maar wil het graag leren.
Groeten,
Martine
Mogelijk kan ik ook eerder weg. Heb jij al geboekt? Wanneer moet je weer terug in NL zijn. Ik zou ook wel wat andere eilanden willen bekijken.
Ik heb nog niets geboekt. Ik wil eigenlijk door India reizen, maar ik heb nog geen reisgenoot kunnen vinden. Vandaar dat ik op jou bericht reageer.
Ik wil graag 3 tot 4 weken naar Azië, nieuwe plekken ontdekken. Ik moet rond 5 september terug zijn, want dan begint mijn studie weer.
Ok. Ik reageer hier op de oproep van Jennifer:-)
Ik zou graag een week of 4 iig richting bali gaan en wil ook wel omliggende eilanden bereizen. Ik zou rond 5 augustus kunnen vertrekken, maar dan zouden we snel moeten boeken… En dan heel snel naar de GGD voor een enting tegen buiktyfus ( geloof dat dat 3 weken van tevoren moet). Als je serieus bent, kunnen we misschien beter even privemailen of msen ofzo. Ik zal je een privebericht met mijn email sturen.
hey there, ik zoekiemand voor 19 dagen bali vanaf 30-31 okt hou mee aanbevolen dus;)
Hoi! Ik ga per 1 oktober naar Thailand en ga daar lekker een tijdje wat duiken maken. Daarna ben dan van plan om ergens rond de 20ste/25ste oktober richting Bali te gaan… Ik heb nog geen idee waar op Bali… misschien nog wat duiken, misschien surfen, en misschien wel wat anders, nog geen idee eigenlijk… En dan rond de 15e november weer verder richting Vietnam voor 4 weken.
Dus wie weet tot ziens op Bali !?!
ik heb van 31 okt to 14 nov jayakartaa geboekt aan legian-kuta perfect voor duikers en surfers dus ik ben in het water te vinde;)
Ik ben ook van 26 oktober tot 13 november op/in de buurt van Bali!
Gezellig!! Wordt het nog druk daar!! Ik heb nog geen idee waar ik ga zitten. Heb nog niets geboekt… komt wel als ik in Thailand zit… Hou alle opties nog lekker open!
Kunnen bijna een wereld wijzer beach party houden:)
Ik ben voor!! Hapje / Drankje erbij… beetje muziek… en lekker weer!!
Anders ik wel, hou wel van een feestje;) en altijd goede reden te vinden tog
Ik heb ook nog niks geboekt maar net mijn Lonely Planet ontvangen yaaay!:zon02:
't is bijna zover!! Mijn plannen zijn alweer gemaakt, vanavond weg uit Thailand met de nachtboot, morgenavond aankomen in Kuala Lumpur en zondag vliegen naar Bali!!!
Ik ga dan dinsdag naar Amed (Karangasem) om lekker weekje te duiken bij adventure divers. Hoop dat t beetje leuk wordt. Dus mocht iemand in de buurt zijn… En daarna nog geen plannen… Maar dan ben ik weer 1,5 week verder dus dat zien we dan wel weer!
Wanneer en waar was de beachparty!?!
Groetjes!
Wij vertrekken de 30 roichting bali legian/ kuta dus prik ma een dag om het strand onveilig te maken, wie doet r nog meer mee?
Ik ben van plan om half november voor 3 weken naar Azie te gaan.
Is Bali een aanrader voor een backpacker alleen?
En qua weer zit je daar toch in deze tijd wel goed?