Bali, Lombok reisgenoot gezocht (dec-jan 2010)

Hallo,

Ik ben een vrouw van 31 die graag in de periode half dec- begin jan naar Azie wil gaan. Voorkeur Bali en Lombok.

Omdat georganiseerde groepsreizen vaak een volledig volgeplande agenda hebben ga ik liever op eigen gelegenheid. Geen vaste agenda en veel vrijheid.

Een heel mooi vooruitzicht, maar ook wel een beetje eng om alleen te gaan, dus daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot voor de eerste dagen en als het klikt eventueel langer.

Groet,
Zerry

*Hoi Zerry,

Als je naar Bali gaat zal je daar een overgetelijke vakantij hebben. Ik woon met mijn vrouw op Bali en wil, je als je geen reisgenoot vindt, je wel wegwijs maken met wat je kan doen. Ik kan je dan informatie geven over de dingen die je wil bekijken, transport, geld wisselen en wat voor info je maar nodig hebt. Een vriend van mij gaat 17 dec ook naar Bali, hij reist ook alleen. Laat maar weten als je van mijn aanbod gebruik wilt maken.
In ieder geval wens ik je een fijne vakantie,
Aad*

Hoi Ik ga 14 januari naar bali >>>
Heb al meerdere advertenties gezet kreeg nauwelijks reactie.
Misschien wil je mee mail maar even.
Ben eerder al op bali geweest .
Houd van met een auto en chauffeur rond te reizen naar leuke plaatsen.
Bv Ubud de watervallen dolfijnen noem maar op.
Wel vind ik een stranddag ertussen erg fijn.:zon02:
Ik zit in een 1 pers.kamer in hotel in Kuta
Groet Jack

Hey Zerry,

Je verhaal sluit erg aan bij dat van mij.
Ik ben een vrouw van 28 en ga voor drie weken (rond kerst en oud en nieuw). Ik heb hetzelfde plan, namelijk ik heb geen plan en ben net als jij op zoek naar iemand die het leuk vind om een paar dagen met mij op te trekken en als het leuk is langer.
Er zijn wel plekken die ik graag wil zien zoals bijvoorbeeld naar Ubud en evt de gili eilanden maar wanneer en voor hoe lang? Nog geen idee!
Ik vetrek 14 december en verl;aat het eiland weer op 4 januari.
Het lijkt mij leuk om je te ontmoeten op Bali…
Groetjes Floor

Hoi Floor,

Dat klinkt inderdaad aardig hetzelfde. Ik heb nog geen ticket geboekt, dus wanneer ik exact vertrek weet ik nog niet. Weet jij hoe het zit met het regenseizoen in december? Waar start je je reis?

Groet
Zerry

Hallo,

Ben ook van plan om half dec tot half jan richting Azie te gaan, maar heb nog niets geboekt.

Rondreizen met een grote groep lijkt me niks. Alleen die kant op, hik ik nog een beetje tegenaan;) 4 weken lekker rondtrekken, zou mooi zijn.

Als je meer wilt weten; jtoo75@hotmail.com

Groeten Johnny 35 jaar Friesland

Hoi Johnny,

Weet je al waar je naar toe gaat in Azie? Ik ben al in Azie en vind het altijd leuk om mensen te ontmoeten. Zo spontaan of via internet. Ik ben half dec denk ik in Maleisie. Daar vier ik waarschijnlijk kerst en oud en nieuw ergens. Daarna ga ik naar Indonesie (begin januari ofzo). Ik ben nu nog in Laos en ga via Cambodja (begin dec) naar Maleisie. Op 20 februari vlieg ik in ieder geval weer terug. Maar in principe staat er behlave de terugreis nog niets vast.

Laat maar weten of het uitkomt met jouw plannen. Uit welke plaats in Friesland kom je vandaan eigenlijk (hoezo nieuwsgierig)??

Groetjes Marike (30 jr Leeuwarden)

Hoi Marike :chin:

Ik heb een ticket naar Bangkok geboekt, 9 dec tm 4 jan.
Grappig, ik ken een meisje uit Leeuwarden die gaat 5 dec tm 9 jan ook richting Indonesie, Bali, Lombok :wink:
Ik woon zelf in Drachten. Hoe lang ben je daar nu, en bevalt het een beetje? Ik ben erg benieuwd, is voor mij de eerste keer op deze manier!

Zou wel leuk zijn om daar wat af te spreken, maar denk dat ik die 4 weken in Thailand ga rondtrekken.
Waarschijnlijk eerst doorvliegen naar Chang Mai (noorden), en dan langzaam met trein,bus,olifant,of weet ik veel wat voor vervoermiddel :slight_smile: afzakken naar het zuiden, om kerst en o&n op één van de eilanden ten zuiden van Bangkok te vieren…

Als ik je niet in Azie tref, zou het leuk zijn om je reisverhalen te horen als je trg bent in NL!

Veel plezier!

Grtjs Johnny.

hallo
mag ik zo brutaal zijn me bij jullie aan te sluiten , ik ga 14 dec; naar mijn zoon in manila en wil rond 18dec; een paar dagen naar bali alleen , en zou het fijn vinden om op bali eens rond te reizen [mijn zoon moet werken vandaar dat ik alleen ga, hij werkt in een hotel] dus trek ik even mijn eigen plan , mijn wens was altijd eens naar bali te gaan dus moet ik deze kans waarnemen nu ik toch die richting op zit , hopelijk kan hij dan een vlucht voor mij boeken vanuit manila, of hebben jullie nog een idee voor mij??
ik hoop iets van jullie te horen [te zien] vriendelijke groejes mariver

HOi Zerry,

Ik weet niet of je inmiddels al vertrokken bent naar Bali, maar ik vetrek 30 december en blijf tot 26 januari.

Ook ik ben op zoek naar een persoon met wie ik de eeste dagen kan doorbrengen en als het klikt samen het eiland verder te verkennen. Ik ben 31 jaar en zou het leuk vinden om te snorkelen, te genieten van lekkere oosterse gerechten, proberen om eens wat te surfen, misschien een fietstour te doen (al dan niet georganiseerd) en te genieten van de natuur.

Als je interesse hebt, laat het dan even weten!

Groetjes,
Susanne