Reisgenoot Bali Juni 2011

Reisgenoot Bali gezocht!

In juni ga ik 2 maanden naar bali en ben erg benieuwd wie van jullie ook in deze periode naar bali gaat. Vind het niet erg om alleen te reizen, maar het zou wel leuk zijn om het verblijf te starten met een reisgenoot.

Ik ben 24 jaar, net afgestudeerd en wil nog even genieten van mijn vrije tijd! Ben drie jaar geleden op bali geweest en heb een ontzettend leuke tijd gehad, dus vandaar de keus om terug te gaan, maar nu voor een langere periode.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, feel free to respond in ieder geval!

Groetjes, Rinske

Hoi Rinske!

Ik ga deze zomer ook op reis, eerst naar Afrika met mn beste vriendin voor een maand, dan naar Australie naar mijn zusje (studie) voor een week en daarna richting Azie! Ik zal waarschijnlijk vanaf 9 juni in Bali zitten, by myself! Heb ik nog nooit eerder gedaan, reizen in mn up, dus best spannend!
Ik ben nu een beetje op zoek naar vrijwilligerswerk @ Bali, maar ik ik kan niet echt iets vinden. Ik zal waarschijnlijk dan 2 weken gaan rondreizen in Bali.

Leuk te horen dat Bali zo goed bevallen is, ik ben er nog nooit geweest ben ontzettend benieuwd!

Groetjes Amy

He Rinske (en Amy),

Ik ben vanaf 5 juni op Bali. (ook in mn eentje) Ik verblijf daar 1 week, en dan ga ik naar Lombok. (of het moet erg bevallen, dan plak ik er misschien nog een weekje aan vast :slight_smile: )

Voor mij is het de eerste keer dat ik een verre reis maak, dus het lijkt me leuk om samen wat rond te reizen :slight_smile:

Laat maar weten wat je ervan vind.

Groetjes,

Arnout

Owja, ik ga zelf vrijwilligerswerk doen op Lombok. (weeshuis/school met straatkinderen) Misschien is het ook wat voor jou Amy?

Hey Arnout!

Leuk dat je een reactie geplaatst hebt! Zou wel leuk zijn om een keer te meeten!
Vrijwilligerswerk in een weeshuis is precies wat ik wil! Ik ben echt al een tijdje op zoek maar kan maar niet iets vinden wat me leuk lijkt en/of te betalen is! Heb jij het via een organisatie gedaan? Als je tips hebt let me know! Misschien doe ik dan Bali en Lombok ipv Bali en Java!:slight_smile:

Ben benieuwd!

Groetjes Amy

He Amy,

Ja ik heb het via een organisatie gedaan (Destination Indonesia) Het regelen voor een visum (als je vrijwilligerswerk wilt doen) vergt veel werk. Vandaar dat ik het ‘laat’ doen.

Dit is de stichting op Lombok waar ik ga werken:

http://www.anakbangsafoundation.org/nederlands/index.html

Alles bij elkaar komt het op ± 650 euro (kosten van Destination Indonesia en kost en inwoning bij Anak Bangsa)

Als je meer wil weten kun je altijd mailen naar arnoutrambelje[at]live.nl

Groetjes!

Heb je er nog over nagedacht Amy? :slight_smile: