Gezocht reisgenootje reizen/vrijwilligerswerk Bali & indonesië!

Heey

ik ben afgelopen november op bali geweest en wil heel graag weer half maart terug om hier vrijwilligerswerk te doen. Het liefste doe ik dit met een reisgenootje en daarna mss nog te gaan reizen in Azie?!

Heb je interesse laat het weten!

groetjes
martine

He Martine,

Ik ben ook van plan om rond die tijd richting die kant te trekken, en hier dan 2 maanden rond te reizen.
Wat voor vrijwilligerswerk had je in gedachten? En hoe lang ben je van plan vrijwilligerswerk te doen en daarna te reizen?
Ik ben benieuwd!

Leon

heey Leon!

Ik wil zowiezo 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen in Lovina (noorden van Bali)! Waar naartoe reizen heb ik nog eigenlijk geen flauw idee! Thailand of Maleisie lijken me wel wat! En jij?

het vrijwilligerswerk wat ik ga doen is in een weeshuis en bibliotheek!

Mijn plannen zijn nog erg vaag. Ik ben niet van plan om heel lang op Bali te blijven maar ik kom hier waarschijnlijk wel langs reizen, dus het lijkt mij leuk om misschien hier een stuk samen te reizen. Dit zal dan rond eind april/ begin mei zijn, aangezien ik iets noordelijker begin (rond Thailand).

Ik ben zelf ook al eerder op Bali geweest, en ik heb ook Lovina gezien. Mij leek het leuk om hier rond te reizen op een gehuurde scooter en misschien eens proberen te surfen in Kuta.
Ik ben trouwens 19 jaar oud en ik kom uit Amsterdam.

Ik wil wss ook graag beginnen in Thailand en dan zo naar Bali doorreizen endan de laatste 2 maanden daar verblijven! Hoe en wat weet ik ook nog niet precies!

Ik heb toen ook 1 weekje een scootertje gehad en ben overal naartoe gecrost! Echt super gaaf:)!

Heb je toevallig fb of dergelijke?

groetjes
martine