ik wil graag van begin april tot begin juni vrijwilligerswerk gaan doen op bali
wie wil er tegen die tijd nog meer na bali toe? Zoek een reisgenootje om deze ervaring mee te delen! Ben er zelf in november 2011 1 maand geweest en vond het helemaal super!
Ben je in november alleen geweest of ook met een reisgenootje?
Heb je toen vrijwilligerswerk gedaan? Wat voor vrijwilligerswerk wil/ kun je gaan doen?
Ik ben bezig met afstuderen en ben bang dat ik in april nog niet klaar ben. Maar ik wil zeker ooit door Bali reizen, en/of daar vrijwilligerswerk doen.
Als je nog info voor me hebt hoor ik het graag!!
In november ben ik met mijn oom en tante en een bevriend stel op Bali geweest.
Wij hebben toen de hele maand in Lovina (noorden) gezeten. Ik heb toen geen vrijwilligerswerk gedaan. Dit keer wil ik in Lovina vrijwilligerswerk gaan doen bij een bibliotheek en een weeshuis in Singaraja (stad verderop).
Bali is echt een aanrader! Super mooi eiland met heel veel rijstvelden! Echt adembenemend om te zien!
Weet je ongeveer wat het gaat kosten om dat vrijwilligerswerk bij het weeshuis te gaan doen? Je wilt dit 3 maanden doen?
Ik heb een aantal websites bezocht die bemiddelen in vrijwilligerswerk en daar kost het tussen de 500 en 700 euro voor 4 weken.
Succes ermee en veel plezier!
Groetjes
Ik ga dit 2 maanden doen (ivm visum toestanden) en dit is geheel gratis.
Ik heb contact opgenomen met de eigenaresse van de bibliotheek (een nederlandse) dus ik heb dit zelf allemaal geregeld!
Ik ga hier in een low budget hotel verblijven voor circa 6 euro per nacht!
Qua eten weet ik enkele restaurantjes waar je goed kan eten dus dat komt ook wel goed;)!
Ik wil per april ook naar Bali om vrijwilligerswerk te doen en begin juni weer terug! Vind het soms moeilijk wat te zoeken! Dus veel respect voor wat je allemaal geregeld hebt!! Zelf ben ik nog nooit op Bali geweest, maar door alle verhalen wil ik alles graag zien! Vandaar dat ik Bali heb gekozen als land om vrijwilligerswerk te gaan doen!
Bezoek voor vrijwilligers projecten ook de Wereldwijzer Vrijwilligersdag op 10 maart. Er zijn daar meer dan 20 vrijwilligersorganisaties aanwezig die je er alles over kunnen vertellen.
Als het goed is, zit je nu op Bali.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen?
En ook of je een tip hebt voor vrijwilligerswerk daar in de komende zomermaanden?
Ik zit op dit moment nog op Curacao, mijn plannen zijn gewijzigd.
Ik ga in oktober-november richting Azie waar ik zal eindigen in Bali!
Het vrijwilligerswerk wat ik wil-wou gaan doen is http://www.cobabaca.org/bibliotheek.php
Een jaar later en ongetwijfeld veel ervaringen rijker.
Ben je ondertussen nog op Bali geweest voor je vrijwilligerswerk? Ik wil daar volgend jaar heel graag heen en de bibliotheek en het weeshuis lijkt mij geweldig. Heb jij iets meer info voor mij?