Project met kinderen op Bali

Voor een organisatie op Bali, die zich inzet voor kansarme kinderen uit de buurt, ben ik op zoek naar 2 serieuze vrijwilligers voor de herfst van 2012! Je wordt goed opgevangen daar door mensen die ook Nederlands spreken en je taken bestaan voornamelijk uit het meehelpen bij de kinderen. Verder staan er een paar speciale projectjes op de agenda, zoals het graven van een visvijver en het aanbrengen van tekeningen/beschilderingen van enkele muren van het schooltje.

Heb je interesse - of heb je vragen - dan reageer maar op deze oproep!

Kijk ook op de volgende link als je wil weten met wie je te maken hebt! Als je onder mijn verhaaltje op ‘Like’ drukt dan blijf je ook op de hoogte van nieuwe mogelijkheden als vrijwilliger in Indonesie! Groet,

Rik Thijssen - Girl Power (Stichting in oprichting)

http://www.hivos.nl//Expeditiesumba/Inzendingen/Mensenwerk/(showonlyvideo)/yes/?fb_comment_id=fbc_10150551872427891_21240620_10150556494437891#f2a0455cfda256c

11 likes

Hallo,

Ik ben een reiziger en overal waar ik heen reis wil ik vrijwilligerswerk doen. Zuid-Amerika staat dit jaar op mijn planning. maar Bali lijkt me ook een mooie ervaring.
welke kosten zijn eraan verbonden? welke datum en voor hoelang zoeken jullie vrijwilligers?
Groetjes Mariska

2 likes

Hoi Mariska,

Bedankt voor je - snelle!! - reactie!

Op dit project op Bali zijn twee maal per jaar 2 vrijwilligers welkom. Dit jaar is dat nog mogelijk vanaf november. Dan zijn dus ook de speciale activiteiten gepland (visvijver, beschilderingen).

Naast de reiskosten ben je heel weinig kwijt op Bali. Voor de overnachtingen en 3 maaltijden per dag betaal je 5 euro.

Groet,

Rik

1 like

=) Dat klinkt best interessant. Ik had alleen even niet door dat het om November ging, ik had even niet doorgeschakeld dat de herfst natuurlijk rond die tijd is haha.
Ik hoop tegen die tijd naar Zuid-Amerika te kunnen gaan ook voor vrijwilligerswerk. En om nu Bali al te gaan plannen is een risico voor mij. Jammer dat er maar 2 in een jaar erheen kunnen. wie weet kan het tegen de tijd nog dat mijn plannen meer duidelijk zijn.
Groetjes M

Voor alle duidelijkheid…2 maal 2 vrijwilligers per jaar, he! Is goed om daar met z’n 2-en naar toe te gaan; heb je steun aan elkaar en ook leuk om tussendoor samen gezellige dingen te doen. Trouwens, dit project ligt zo’n 3 uur van Denpasar (de hoofdstad van Bali) af…ver van al het toerisme…maar wel dicht bij de kust.

Groet,

Rik

1 like

Dag,
Ik ben wel geinteresseerd. Ik heb vorig jaar door een deel van ZO Azie gereisd en ben van plan om terug te gaan, maar wil niet louter reizen, maar wil me ook lokaal inzetten. Ik ben dan ook informatie aan het inwinnen over mogelijke projecten. Jullie site ziet er alvast heel interessant uit. Is er een e-mail adres waar ik verder met jullie contact kan opnemen?

Groetjes

Myrte

Hoi Myrte,

ja hoor, st.girlpower@yahoo.com

Groet,

Rik

Beste Rik,

Ik ben op zoek naar een zinvol ‘project’ vanaf najaar 2012 en dit klinkt interessant. Ik zoek een sabbatical-achtige manier een tijd weg te zijn uit de normale leef- en werksfeer. Geen 100% escapisme maar wel een klein beetje, voor het overgrote deel echter de behoefte om iets te doen voor anderen (het liefst kinderen) die misschien/hopelijk iets kunnen met mijn inzet en hulp.

Kun je mij laten weten wat je precies verlangt van je vrijwilligers en of we kunnen kijken of er matches zijn?

Mijn emailadres is [EMAIL=“venw@ziggo.nl”]venw@ziggo.nl.
Dank en groetjes,
Desiree

Hallo,
Ik ga in Nov-Dec naar ZO Azie en heb interesse om tevens vrijwilligerswerk te gaan doen in Bali en heb ervaring .
Ik heb wat vragen.
1: Waar is het project in Bali ?
2: Hoeveel weken is de bedoeling om op het project te werken ??
3: Is het verblijf wel/geen homestay? 1-pers kamer mogelijk ??
4:Mijn leeftijd is 56 jaar.is dat een probleem ?
Groet Marion

Hai Rik, ik ben zeer geinteresseerd in je projekt op Bali. Ik wil heel graag vrijwilligers werk gaan doen begin 2013. Biedt je rond die periode ook vrijwilligerswerk aan? Ik hoop van je te horen.

Vriendelijke groet,

Pascale

Hoi Rik,

Dit project spreekt mij zeker aan. Ik ben van plan om in november voor 5-6 maanden er op uit te gaan, Voor hoeveel maanden zoeken jullie vrijwilligers??
Kan ik bij jullie meer informatie inwinnen? Over verblijf etc? Hebben jullie een e-mail adres??

Met vriendelijke groet,

Anneloes

Hoi Rik,
Graag had ik meer info ontvangen over het door jou aangeboden vrijwilligerswerk op Bali. Kan dit nog? Ben erg benieuwd!
Vast hartelijk dank!

Mvg

Van maart tot juni op Papua, Indonesië vrijwilligers werk gedaan. Ben 60 jaar en wil graag vrijwilligers werk doen in Indonesië. Heb gewerkt in het middelbaar onderwijs. Ben ook ziekenverzorgster en heb 10 jaar daarmee gewerkt. Kan Engels, zorg/hygiëne, etc. geven. Hoor graag van je.

Hallo Rik,

ook ik heb zeker interesse in vrijwilligerswerk op Bali. Ik ben afgelopen week terug gekomen uit Indonesie en ik ben al zeker twee jaar op zoek naar een (niet-commercieel) project. Ik ben vorig jaar afgestudeerd aan de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening en wil als vrijwilliger graag ervaring opdoen in het buitenland. Mocht je nog iemand nodig hebben, ik hoor het graag van je! Ik ben vanaf half oktober beschikbaar. Mijn mailadres: lots_of_lot@hotmail.com

Groeten, Lotte

beste Rik
ik heb heeeeeel veel gereisd en 2 x in Afrika gewerkt;
heb belangstelling voor je project, maar kan het op de HIVOS-site niet vinden (ook niet als ik ingelogd ben); kun je me verder helpen?
mvdank
Joan

hoi ik ben deepak uit roterdam zou graag in bali gaan helpen ,hed veel ervaring .

Rik is sinds begin april niet meer op dit forum geweest. De link die hij geplaatst heeft in de post hierboven is voor het ronselen van stemmen voor een project van Hivos.

Misschien HAD Rik bij het plaatsen van deze post goede bedoelingen, maar nu komt dit draadje voor mij niet echt betrouwbaar meer over.

Thanks for the information Jenny. Do you now ways where I can find a place to work as a volenteer. I prefer giving Englich lessons or helping children.

@ Jaantje: I can’t promise anything. I’ll go to Indonesia again in a few weeks, and I’ll keep my eyes open.

I hope you find something. Where are you going? Do you speak the language?
I started to learn.