Vrijwilligers gezocht voor project op Bali

Voor een organisatie op Bali, die zich inzet voor kansarme kinderen uit de buurt, ben ik op zoek naar 2 serieuze vrijwilligers in de herfst van 2012! Je wordt goed opgevangen daar door mensen die ook Nederlands spreken en je taken bestaan voornamelijk uit het meehelpen bij de kinderen. Verder staan er een paar speciale projectjes op de agenda, zoals het graven van een visvijver en het aanbrengen van tekeningen/beschilderingen van enkele muren van het schooltje.

Heb je interesse - of heb je vragen - dan reageer maar op deze oproep!

Kijk ook op de volgende link als je wil weten met wie je te maken hebt! Als je onder mijn verhaaltje op ‘Like’ drukt dan blijf je ook op de hoogte van nieuwe mogelijkheden als vrijwilliger in Indonesie! Groet,

Rik

http://www.hivos.nl//Expeditiesumba/Inzendingen/Mensenwerk/(showonlyvideo)/yes/?fb_comment_id=fbc_10150551872427891_21240620_10150556494437891#f2a0455cfda256c

2 likes

Hoi Rick,
Kun je me misschien vertellen over welke periode het precies gaat?
En wat houdt ‘helpen van kinden’ in? Is dat lesgeven of luiers verschonen?
Ik ben leraar Engels dus als ik daarmee kan helpen zou me dat zeker leuk lijken.
Vriendelijke groeten,
Maarten van Vliet

Ik heb van maart tot juni vrijwilligerswerk gedaan op een school op Papua, Indonesië. Graag wil ik weer. Mijn specialiteit is educatie en pedagogie. Ik wil graag met kinderen werken, maar parttime. Ik ben begonnen met Indonesisch te leren. Ik hoor graag van je. Mijn mail is;
jaantje_7@hotmail.com

beste rik,.
oktober en november reis ik samen met een (misschien 2) vrienden door azie,.we hoopte ook tot in bali te komen, zo ja waarschijnlijk de 2e maand,.

mijn vraag is, ons lijkt het leuk om als we in bali zijn, onze handen uit de mouwen te steken en als we welkom zijn een tijdje te helpen. ik weet geen data’s en voor hoelang (waarschijnlijk ergens in november). maar als we er toch zijn lijkt het ons leuk om een steentje bij te dragen.

wij zijn niet die 2 enthousiaste vrijwilligers die u zoekt in uw oproep maar misschien wel een leuke bonus als jullie daar bezig zijn.

ik had het zo gefantaseerd: wij gaan op reis, (met een telefoon nummer van iemand die daar al is van jullie organisatie op zak), en als we in bali aankomen, die persoon kunnen bellen, en helpen!! zoals in uw omschrijving, vijver graven, muren verven e.d. iets wat werk uit handen geven is altijd fijn lijkt mij.

en dan eindelijk mijn vraag: lijkt jullie dat ook wat? wij kunnen niet echt iets beloven, maar als we in bali zijn willen wij best die schop oppakken en een paar meter graven!

iig jullie veel succes met jullie initiatief en project.
Ik hoop/hoor het wel,

met vriendelijke groet,
guusje velden (en daan karssen)
guusvelden@hotmail.com