Reisgenoot gezocht voor rondreis Java en Bali sept 2013

Ben opzoek naar een gezellige man of vrouw tussen de 20 en 40 om gezamenlijk een deel van het prachtige Indonesië te ontdekken.
Aankomend zomer wil ik namelijk een rondreis gaan maken op Java en Bali (evt Lombok).
De planning is om zo’n 2,5 week op Java te blijven, landen in Jakarta en van daaruit de highlights van Java te zien, dan door naar Bali voor wat ontspanning en cultuur voor 1 week. Vanaf Denpasar wil ik dan weer terug naar Nederland vliegen (vertrek 7 september, terug 1 okt)

Ik ben iemand die van de natuur houdt en graag een wandeling gaat maken. Dus als je alleen maar een strandvakantie wilt ben je bij mij niet aan het juiste adres :). Maar een (strand)feestje op zijn tijd vind ik ook echt niet erg :stuck_out_tongue: . Daarnaast houdt ik wel van actie, wildwatervaren etc.

Ben me nu pas aan het inlezen dus heb nog niet veel gepland staan, dus sta voor alles open.

Mocht jij je hier wel in kunnen vinden of heb je ideeën om er een leuke reis van te maken, laat dan een berichtje achter.

Groetjes Mariska (26 jaar) :vak02:

Hoi Mariska,

Klinkt als een goed idee. Ik zou alleen in juli en augustus willen gaan en eerder 3 of 4 weken.
Wil je met een rondreis mee of wil je backpacken?

Groetjes Fenna

Hallo Fenna,

Ik ben van plan om te gaan backpacken en zit wel vast aan september ivm werk. Ik heb hier ook voor gekozen aangezien
ik dan niet meer in het hoogseizoen zit.

Groetjes

Hoi Mariska,

Oké, ja ik zit juist gebonden aan juli en augustus omdat ik in september waarschijnlijk ga starten met een nieuwe studie.
Succes nog!

Groetjes Fenna

Hallo,

Jij ook veel suc6 gewenst met je studie en vakantie.

Groetjes

Hey Mariska,

Ik ben van plan om eind augustus eerst 2 weken naar Sumatra te gaan (naar de jungle en het tobameer) en dan waarschijnlijk op 5 sept door te vliegen naar Jakarta om daar nog twee weken rond te reizen. Ik weet nog niet precies wat ik op Java wil zien (evt terug vliegen naar Nederland vanaf Yogyakarta).

Ik ben 25 jaar en hou van het ontdekken van de omgeving, maar ook van het strand:).

Heb je al meer ideeën voor wat je wilt doen op Java?

Groetjes,
Marije