Reizen zuidamerika, azie, :)

Hallo!
Ik ben 19 jaar en studeer momenteel aan de uni van Amsterdam. Ik wil hier waarschijnlijk mee gaan stoppen omdat ik toch nog erg graag wil gaan reizen. Ik wil graag vanaf januari 2012 weg gaan, hoelang ik precies weg wil weet ik nog niet, maar in ieder geval 4/6 maanden. Ik wil heel graag naar Azië; thailand, indonesie, laos, cambodja enz en naar zuid amerika. Ik ben eigenlijk heel flexibel met waar ik naar toe ga. Ik wil gewoon weg, buiten Europa en wil zo min mogelijk definitief vast zetten.
Is er iemand die ook zulke ideeen heeft? en misschien mee wilt gaan reizen? Ben wel opzoek naar iemand van ongeveer de zelfde leeftijd of wat ouder die dit ook graag wilt!
Stuur me een berichtje :slight_smile:
Liefs, Loe

Ik ben wel 7 jaartjes ouder dan jij maar jong van geest :stuck_out_tongue:

En ik vlieg 17 januari naar Delhi. Vanaf daar heb ik nog niet een vast plan, maar ik wil Thailand, Indonesië, enz. ook zien. Heb ongeveer 2 jaar de tijd :smiley:

Okee okee! Leuk dat je reageert, klinkt als een goed plan!
Ik ga van de week is even kijken hoe en wat met tickets en dat soort dingen. Heb je fb? misschien leuker dan wereldwijzer forum…

Ik heb je al een privé bericht gestuurd, maar de rest hier mag eigenlijk ook wel mijn Facebook weten :slight_smile:

Dat is Jan Kouwenhoven

Hee!

Vandaag las ik jullie berichtjes en ik heb eigenlijk dezelfde plannen als jullie! Ik wil ook heeeel graag door Azie reizen!
Ik ben Mélanie, 21 jaar en net afgestudeerd.
Voor mij staat op dit moment nog niks vast… Thailand en Indonesië lijken me mooi, maar ik ben voor veel in.
Ik zou trouwens al binnenkort kunnen vertrekken, maar aangezien ik niet graag alleen op reis wil gaan wacht ik eerst af totdat ik iemand heb gevonden waar ik samen mee kan reizen.
Mijn vriendinnen zijn allemaal nog bezig met een studie of hebben geen geld om op reis te gaan, vandaar dat ik een reisgenootje zoek!
Misschien dat we hier wat over kunnen contacten! Zoek me maar op op fb: Mélanie de Jong uit Assen.

Groetjes Mélanie

Hoi Melanie,
Je bent al in contact gekomen met Anne? Wat vind je van ons plan? Ik heb je toegevoegd op FB, liever alleen priveberichten via FB. Lijkt me leuk om een x wat af te spreken en kijken of onze plannen matchen…

Groetjes Nicole