Ik ben een spontane meid van 22 jaar. In juni ben ik klaar met mijn opleiding en ik wil graag nog een paar maand op reis voordat ik ga beginnen met werken.
Heb eigenlijk nog geen concrete plannen waar ik naar toe wil. Heb zitten denken aan landen zoals Tailand, Laos, China, maar ook aan landen in zuid-amerika zoals ecuador en natuurlijk Australie. Zoals ik al zei, ik kan alle kanten nog op.
Ik ben op zoek naar iemand die ook dit soort plannen heeft.
Je zou met de Transmongolië-expres in Moskou kunnen beginnen, met de nodige tussenstops door naar Beijing. Vandaar kun je per trein doorreizen naar Vietnam, Cambodja enz. Per bus schijn je in Laos te kunnen komen, er rijden daar geen treinen. Snuffel de landenforums op deze site maar eens af. Dan doe je een wereld aan ideeen op
Heeey, ik zou graag naar zoveel landen willen rond september/oktober met een reisgenoot! Ik heb dus ook nog geen concrete plannen! Latijns-amerika en Azie lijken me super mooi! Ik ben trouwens 21 jaar en zou ongeveer 5 maanden weg willen. Wanneer zou je weg willen? Misschien leuk om wat ideeen uit te wisselen?? Mijn e-mailadres is sanne_109@hotmail.com
Groetjes!!
wat leuk dat je voor een langere periode weg wilt. Ik ben zelf ook van plan om voor een langere periode weg te gaan. Ik wil graag beginnen in Cambodja en Vietnam. Ik dacht ongeveer aan eind september begin oktober. Waar denk jij aan? Misschien anders handig en leuk om even te mailen [EMAIL=“l.nieuwenhuys@hotmail.com”]l.nieuwenhuys@hotmail.com
Hey
ik ga rond die periode ook naar azie. Indonesie; thailand, laos ca,bodje en miss maleisie. Ik wil in augustus al vertekken. maar misschien is het wel mogelijk om een stuk samen te reizen?
groetjes