Reisgenoot gezocht Azie/ Australie april 2012

Hallo,

Ik ben een 25 jarige jongen. Ik wil vanaf de maand april (2011) een half jaar gaan reizen in vnl Azie en daarnaast een korte trip naar Australie.

Ik heb mijn reis nog niet helemaal uitgestippeld. Ik zou graag eerst in contact willen komen die ook in dezelfde periode willen gaan reizen.

Ik ben gemakkelijk in de omgang, sociaal en avontuurlijk ingesteld. En ik wil zoveel mogelijk zien en meemaken.

Als je het wat lijkt hoor ik graag van je.

Groetjes,

April 2012 neem ik aan :):zon02:

Haha, inderdaad. Scherp opgemerkt!
Bedankt!!

Ga je ook op reis?

Haha! Graag gedaan!

Ja ik ga van 14-01-2012 tm 14-04-2012 naar Azie… Heb een retour ticket naar Bangkok geboekt…Maar wil ook graag Cambodja, Laos en Vietnam zien :slight_smile:

Leuk joh een half jaar reizen! Is het je eerste reis die je gaat maken?

Dat klinkt tof! Je hebt al een soort van reisplan?

Het wordt mijn eerste reis inderdaad. Ik heb er zin in alleen reis het liefst het eerste stuk met nog iemand.

Bonjour,

als het goed is zit ik rond die tijd ook in Azie/Australie. Ik vertrek iets eerder omdat ik in juni weer terug naar Nederland moet, maar misschien kunnen we een periode samen reizen? Ik heb momenteel een tussenjaar, wil graag meer van de wereld zien en ben erg easygoing.
Laat maar weten of het je wat lijkt! :slight_smile:

Hallo,

Ik ben 23 jaar, woonachtig in Amersfoort en werk in de zorg. Ik heb al wat reiservaring, maar ik ben nog lang niet klaar met de wereld ontdekken.

Ik ben ook van plan om in april te vertrekken naar Azie. Ik heb al een beetje een route uitgestippeld en ben van plan 1 jaar tot 1 1/2 jaar weg te gaan. Ik ben van plan om vanuit Rusland te vertrekken en dan de transmongolieexpress te nemen en daarna door China te reizen voor een maand. Daarna wil ik graag nog door Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Maleisië, Singapore en Indonesie reizen om vervolgens naar Australie te gaan om daar te gaan werken. Voor het eerste gedeelte van de reis zoek ik nog een reismaatje, vooral voor China.
Misschien kunnen we een gedeelte samen reizen??? Laat maar weten als je het wat vindt!!!

Gr Lizzy

Hoi Lizzy,

Dat klinkt hartikke goed. Ook vanaf Rusland vertrekken lijkt mij een goed plan.
Misschien is het een idee dat je mij een prive berichtje stuurt. Kunnen we het er verder over hebben.

Leuk dat je reageert!

Gr Paul

Hoi Paul en Lizzy

Leuk om jullie plannen te lezen! Ik ben zelf van plan om begin Mei (2012) met de transmongolian express van Moskou naar Beijing te reizen. Daarna wil ik gaan backpacken in China, om vervolgens naar het zuiden te gaan (Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja).
Ik ben benieuwd naar jullie plannen! Misschien kunnen we een stuk samen reizen.

Ik ben trouwens een 23-jarige meneer :biggrin: