Dag allen, ik ben 22 jarige jongen. Heb dit jaar een tussenjaar gehad van mijn studie aan de toneelschool, opleiding tot acteur in Amsterdam en was van plan dit aankomende jaar weer te gaan beginnen… Maar plannen veranderen, ik wil dit aankomende jaar graag op reis, meer van het leven proeven dan alleen de stad Amsterdam!
Ik heb nog niet echt concrete plannen, maar zit wel te denken richting Azië, Australië/NZ. Het lijkt me heel erg leuk om met een groep mensen daarheen te gaan, om iig op te starten, en als het klikt door te gaan. Moet nog wel eerst het geld bij elkaar sparen, dus zit te denken zo rond januari te vertrekken.
Dus: reisgenoten gezocht voor de richting Azië, Aus/NZ, die in zijn voor veel lol, maar waar je ook een goed gesprek mee kan hebben…!
Groet Jim:zon02:
Hey Jim!
Leuk dat je op reis wilt gaan! Ikzelf ben op zoek naar een reisgenoot vanaf 3e week december, voor enkele maanden, voor Zuid-Azie! bijvoorbeeld Nepal, Thailand, Laos, Vietnam en Indonesie. (en NZ lijkt me ook heel gaaf!)
Ik ben Willemijn, 20 jaar en heb besloten ook om een jaar er tussenuit te gaan (ik studeerde geschiedenis in Groningen), om wat meer van de wereld te zien, wat anders te doen dan alleen maar te studeren.
hopelijk hoor ik snel wat van je!
Hoi Jim,
Zelf ben ik van plan om begin volgend jaar ( eind jan, begin fedb) een aantal maanden door Azie te gaan reizen. Wil beginnen vanuit Thailand en daarna door gaan naar Laos, Cambodja, Maleisië en Indonesië en wie weet welke landen ik nog meer ga bezoeken. Ben zelf een dame van 25jr en wil al zolang op reis gaan, maar elke keer kwam er wel iets tussen. Ik heb dus veel respect voor de keuze die je nu maakt, zelf lukte het mij destijd niet. Heb je ondertussen al reisgenoten gevonden en waar wil je je reis gaan beginnen
Groetjes
Hallo Jim,
Ik ben een 20 jarige student uit Oldenzaal en ben van plan om begin maart een wereldreis te maken van ongeveer 4 maand.
en wil dan ook naar Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en misschien nog via los angeles naar het zuiden te trekken richting Mexico.
En ik zoek dus ook nog een reismaatje voor de gezelligheid en veiligheid.
Groeten Ruben
Hai hai,
ik heb dezelfde plannen, heb je al geboekt en wanneer vertrek je?
groetjes Lotte