Reisgenootje gezocht, Afrika/Azie? rond juli/augsutus

Dag dag…

Ik ben een 21-jarige meid. En wil mijn droom graag gaan waarmaken! En dat is voor een aantal maanden gaan reizen door Afrika of Azia (en misschien erachteraan nog Australie?) tot eind 2007.
Graag wil ik mijn reis gaan beginnen rond juli/augustus. Dit hangt een beetje af van wanneer ik afgestudeerd ben. Tot nu toe heb ik nog geen specifieke planning. Allereerst wil ik graag een reismaatje vinden of maatjes…:tongue:

En suggesties welkom…

Groetjes:p

Hoi, ik heb een soortgelijk berichtje op het forum geplaatst. Ik wil rond 12 juli vertrekken naar Thailand en daar 3,5 week gaan rondreizen en eventueel nog vrijwilligerswerk gaan doen (3/4 weken). Je kan me altijd mailen of toevoegen op msn: palaga1240@hotmail.com

Groetjes Saskia

Hey,

Doordat ik mijn reis door Azie niet heb af kunnen maken zou ik rond augustus/september graag weer vertrekken naar Thailand (noorden), Laos, Vietnam en Cambodja. Eventueel ook Maleisie (Indonesie) erachter aan…
Ik weet niet wat je plannen zijn en of je er al uit bent welk land je wil gaan ontdekken (Azie of Afrika) maar laat maar eens horen! Ben benieuwd,

Groetjes Renate

dag dag…

Ik heb nog geen concrete plannen, omdat ik nu een beetje druk bezig bent met me tentamens/stage/verhuizen…Maar ik wil wel heel graag na me afstuderen gaan reizen. Het liefs voor een aantal maanden, dus vandaar dat ik alvast ben gaan begonnen met orienteren…

Het liefst wil ik naar China gaan en Oost/West Afrika…

Groetjes…

Hoi hoi,

Ik ben 23 jaar en ben nu ook bezig met afstuderen. Mijn droom is ook om rond te gaan reizen in Azië, maar mijn probleem is dat niemand in mijn omgeving zo reislustig is, als ik dat ben. Dus wie weet. Ik ben in juni klaar dus vanaf juli zou ik kunnen.

Groetjes Ilona

Ik vertrek 1 mei en zoek ook nog een reismaatje. Mensen die ook nog een reismaatje zoeken mail me maar ff naar [EMAIL=“wahjuni@hotmail.com”]wahjuni@hotmail.com. Ik ben 27 jaar en van het vrouwelijke geslacht. Ik zal eerst door Indonesie reizen door naar Malaysie en dan naar Thailand.

Hoi! Je verhaal klinkt goed! ik heb zelf nog geen concrete plannen maar zou ook graag Azie willen verkennen zodra de plannen er zijn. Hoop snel iets van je te horen. Groetjes Sander (ik ben overigens 19jarige student geschiedenis)

Hoi Sander!

wanneer en voor hoe lang zou jij graag naar Azië willen? Ik zelf, 18-jarige vwo scholiere, doe examens in mei en wil graag rond oktober van dit jaar voor ongeveer zes maanden ook naar Azië! Ik wil daar met de rugzak op een aantal van de volgende landen zien: Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Nepal, India en Sri Lanka. Ik zoek nog een reisgenootje, dus als je interesse hebt dan hoor ik het graag van je!

Groetjes,

Stèphanie