reisgenootje azie!

Hi allemaal!

Mijn naam is Loes en ben 19 jaar. Ben begin juli afgestudeerd en ben van plan om begin september te vertrekken naar zuid-oost Azië.

Het lijkt me een stuk gezelliger om samen te gaan ipv alleen dus ik ben opzoek naar een reisgenoot!
Ik wil vooral veel van de landen zien, en natuurlijk ook leuke dingen doen zoals stappen e.d.

Dus: wie heeft er zin om mee te gaan?

http://www.aroundtheglobe.nl/messageboard/images/smilies/smile.gif

Heey!

Ik heb zo ongeveer dezelfde plannen als die jij hierboven beschrijft. Ik studeer ook begin juli af en wil rond september vertrekken naar zuid-oost Azie. En ben ook op zoek naar een gezellige reisgenoot aangezien m’n vrienden om allerlei redenen niet mee kunnen! Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand, Maileisie. Heb je al een idee hoelang je wilt reizen?

Groetjes Jade (21)

Hoi loes,
Ik ga per 2e week september ontwikkelingswerk doen en mijn voorkeur gaat uit naar azie.Ik wil graag als verpleegkundige ontwikkelingswerk gaan doen voor 4-6 weken, daarna wil ik natuurlijk ook het land nog zien en wil ik gaan rondtrekken voor 2 weken.
Ik weet dat ik per 2e week van september vertrek. Dat staat al vast op mijn werk!
Als ik een project heb gevonden wat aansluit op mijn wensen moet het vervolgens ook een mooie land zijn om te reizen.
Ik ben erg benieuwd naar jou ideeen!
groetjes, debbie

Hoi Jade,

Ik wil graag rond de 4-5 maand gaan reizen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Thailand en Maleise maar Indonesië lijkt me ook heel gaaf!

Hoelang ben jij van plan om te gaan reizen?
Groetjes Loes

Hoi Debbie,

Ik ben van plan om alleen te gaan rondreizen, zonder vrijwilligerswerk.
Graag wil ik naar Thailand, Maleisië en Indonesië.

Groetjes Loes

Beste Loes, Jade,

Ik ben van plan in september naar Thailand te gaan. Ook wil ik graag naar Indonesie en Cambodja. Het liefst ga ik 5 maandjes weg, maar een maandje korter of langer is geen probleem.
Het allerleukst lijkt mij om gewoon een ticket te boeken en verder nog geen plannen te hebben en dan wel zien waar ik uitkom. Heel realistisch is dit niet want dan blijf ik waarschijnlijk overal veel te lang hangen! Dus moet alles maar eens ietsje beter plannen. Het idee om lekker een tijdje die kant op te gaan heb ik eigenlijk al heel lang! Maar omdat ik niet alleen wil komt het er steeds niet van! Al mijn vrienden zitten namelijk op school of vinden dit soort dingen helemaal niet interessant. Dus ik dacht nou laat ik eens kijken of dit soort websites en eigenlijk komen jullie verhalen behoorlijk overeen. Ik ben benieuwd of jullie van plan zijn om met organisaties te gaan reizen? En Hoeveel geld jullie ongeveer kwijt denken te zijn? Graag hoor ik van jullie!

groetjes Britta (20)

Hoi Britta,

Ik ben niet van plan om met een reisorganisatie te gaan reizen. Dit omdat je dan toch vast zit aan een bepaald programma en ik het liefste gewoon daar wil bekijken wat ik wil gaan doen en wanneer. Dus niet teveel plannen maar inderdaad een ticket boeken en gaan! (Misschien wel een klein beetje plannen haha)

Hoeveel geld heb ik eigenlijk nog niet echt een idee, denk dat je toch wel gauw aan de €4000 zit voor 5 maand??

Ben jij wel van plan om met een organisatie te gaan reizen?

Groetjes, Loes

Mooi! nee ik wil ook niet met een organisatie (dezelfde reden)!
Ik dacht ook aan 4000 euro ongeveer maar daar dan wel het ticket bij,…als het ff kan want ik heb nog geen euro gespaard!haha
Waar woon je in NL?

xoxo britta

Haha ja ik wil het liefste ook niet te duur (arme student:P)
Ik woon in de achterhoek, en jij?

Anders mail me maar meloen_1@hotmail.com

Groetjes