reisgenootje azie!

Hi allemaal!

Mijn naam is Loes en ben 19 jaar. Ben begin juli afgestudeerd en ben van plan om begin september te vertrekken naar zuid-oost Azië.

Het lijkt me een stuk gezelliger om samen te gaan ipv alleen dus ik ben opzoek naar een reisgenoot!
Ik wil vooral veel van de landen zien, en natuurlijk ook leuke dingen doen zoals stappen e.d.

Dus: wie heeft er zin om mee te gaan?

http://www.aroundtheglobe.nl/messageboard/images/smilies/smile.gif

Heey!

Ik heb zo ongeveer dezelfde plannen als die jij hierboven beschrijft. Ik studeer ook begin juli af en wil rond september vertrekken naar zuid-oost Azie. En ben ook op zoek naar een gezellige reisgenoot aangezien m’n vrienden om allerlei redenen niet mee kunnen! Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand, Maileisie. Heb je al een idee hoelang je wilt reizen?

Groetjes Jade (21)

Hoi loes,
Ik ga per 2e week september ontwikkelingswerk doen en mijn voorkeur gaat uit naar azie.Ik wil graag als verpleegkundige ontwikkelingswerk gaan doen voor 4-6 weken, daarna wil ik natuurlijk ook het land nog zien en wil ik gaan rondtrekken voor 2 weken.
Ik weet dat ik per 2e week van september vertrek. Dat staat al vast op mijn werk!
Als ik een project heb gevonden wat aansluit op mijn wensen moet het vervolgens ook een mooie land zijn om te reizen.
Ik ben erg benieuwd naar jou ideeen!
groetjes, debbie

Hoi Jade,

Ik wil graag rond de 4-5 maand gaan reizen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Thailand en Maleise maar Indonesië lijkt me ook heel gaaf!

Hoelang ben jij van plan om te gaan reizen?
Groetjes Loes

Hoi Debbie,

Ik ben van plan om alleen te gaan rondreizen, zonder vrijwilligerswerk.
Graag wil ik naar Thailand, Maleisië en Indonesië.

Groetjes Loes

Beste Loes, Jade,

Ik ben van plan in september naar Thailand te gaan. Ook wil ik graag naar Indonesie en Cambodja. Het liefst ga ik 5 maandjes weg, maar een maandje korter of langer is geen probleem.