Reisgenoot Azie Oceanie

Ik ben van plan om vanaf juli 2010 te gaan reizen. Concrete plannen heb ik absluut nog niet. Mijn voorkeur gaat uit naar Azie en Oceanie.
Mijn minimale reisduur is 3 maanden.
Ben jij ook op zoek naar een reisgenoot laat het dan weten. >>>

Hi Manuella,

En zijn je plannen al wat concreter geworden? Ik zit een beetje in dezelfde positie als jij, wil ook in de zomer gaan rondreizen en zat te denken aan Azie, Nieuw-Zeeland en Australie voor ongeveer 3 maanden.
Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen, omdat geen van mijn vrienden mee kunnen qua werk/geld, vond ik het toch wel interessant om via deze site misschien iemand te vinden die mee wou. Mijn plannen zijn ook heel breid en open.
Dus was even benieuwd of er bij jou al wat meer bekend was over wat je gaat doen :).

Nou hoor het van je dan!

Groetjes,
Mirna

Hallo,

Ik vertek zelf in juli voor 6 maanden, ik ga eerst naar Thailand, Vietnam enz en dan richting Australie en ten slotte nog naar New Zeeland.

Ben nu bezig om een juiste ticket te boeken , waar ik vooral niet aan gebonden ben.

Maar vooral de periode in Azie waar ik o.a naar Thailand en Vietnam ga, vind ik het erg fijn om goed voorbereid te zijn.

Ben al eerder naar Australie geweest en daar kom ik graag terug.

Dus ben zeker de eerste maanden van Juli ook opzoek naar een reisgenoot voor Azie.

Gr,

Arjan