Reisgenoot gezocht voor 3/4 maanden reizen in Azie

Hallo mensen,

Eind januari ben ik (Martijn 21 jaar) klaar met mijn HBO opleiding. Voordat ik aan een nieuwe studie begin wil ik eerst een aantal maanden gaan reizen. Het lijkt mij erg leuk om naar zuid-oost Azie te gaan. Een aantal landen waar ik graag heen zou gaan zijn Singapore, Maleisie, Thailand en Vietnam. Ik zou begin maart willen vertrekken en dan 3/4 maand willen reizen (er staat nog niks vast).
Ik heb overwogen om alleen te gaan, maar samen met iemand reizen lijkt me toch gezelliger! Vandaar deze oproep.
Het lijkt me leuk om deze reis samen met een spotane, sportieve en ondernemende reisgenoot te maken.

Lijkt het je leuk om mee te gaan stuur dan ff een berichtje

Meer info: martijnroelfsema.hyves.nl

Hey Tinus!

ik (Gerben, 21 jaar) ben van plan om in Februari naar Thailand te gaan.
Ik studeer economie en heb heel Februari vrij, dus vandaar :wink: Ga je echt pas in Maart weg, of wellicht al eerder? Misschien kunnen we dan een deel van onze reizen samen reizen!

Hey Tinus!!

Ik wil ook graag voor een paar maanden door Azie reizen en ik heb al helemaal geen plannen dus het wordt allemaal een grote verrassing maar dat maakt t alleen maar leuker volgens mij.
Oh ja zal me even voorstellen, ik ben klaske (ja een fries idd) en 28 jaar,werk momenteel in de paarden,helemaal geweldig hoor,maar wil toch nog een keer een paar maanden op reis…
Nou hoor het wel!! klaskedite.hyves.nl
Groetjes klaske