Reisgenoot gezocht: Azië vanaf februari 2013

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot waar ik samen mee door Azië kan trekken. Thailand, Indonesië, Maleisië en Vietnam lijken mij erg leuke landen. Mijn idee is om een half jaar te gaan reizen maar 3 maanden vind ik ook al oké!

Ik ben 21 jaar en ik heb inmiddels de HBO-opleiding Sport, Gezondheid en Management afgerond op de HAN in Nijmegen. Ik vind mezelf nog te jong om nu al gelijk te gaan werken en het lijkt me geweldig om daarom eerst nog eens wat van de wereld te zien.

Aangezien dit mijn eerste reis gaat worden vind ik het beter om deze reis samen met iemand te maken. Ik heb al veel mensen in mijn vriendenkring gevraagd, maar die zijn op dit moment nog druk aan het studeren. Vandaar dat ik via deze weg een reisgenoot probeer te vinden.

Heb jij misschien dezelfde plannen als ik en lijkt het je leuk om samen met mij een reis te maken door Azië?
Laat dan gerust een berichtje achter zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Ik sta er geheel voor open om dan gezamenlijk een leuke reis samen te stellen.

Groetjes,

Kevin Knuiman

Hallo Kevin,

Gaaf dat je wil gaan reizen!
Ik ga in januari 5 weken vrijwilligerswerk doen in Thailand. Vanaf 9 februari wil ik gaan rondreizen door Maleisië, van Bangkok naar Singapore met de trein. Het zou leuk zijn als ik een reismaatje heb, alleen reizen is toch minder leuk als samen:)
Ik hoor het wel wat jou plannen/ideeën zijn.

Groetjes, Bo

Hoi Kevin,

Mocht je in de periode 15 april 2013 t/m 13 mei 2013 nog in Indonesie komen moet je het maar even laten horen hier. Wie weet kunnen we wat plannen daar.
Er zijn hier veel mensen die die kant op gaan dus wellicht is het zelfs mogelijk om met een groepje het eea te organiseren tzt.