Reisgenoot gezocht voor zuid-oost Azië, vertrek rond maart 2010

Ik zoek een reisgenoot die van avontuur houdt, open-minded is en gewoon wil genieten van Azië. Ik zou graag Thailand, Maleisië en Indonesië (Bali) willen bezoeken, maar ik sta ook voor andere suggesties open. Het plan is om 2 a 3 maand rond te reizen.

Ben zelf een jongen van 20. Als je interesse hebt stuur dan een prive berichtje, dan praten we verder.

hoi

heb dezelfde plannen ongeveer, maar kan pas begin juni vertrekken, als je tot dan kan wachten moet je me maar een mailtje sturen
ben zelf 20j en kom uit belgië.

[EMAIL=“kevin_spiessens10@hotmail.com”]kevin_spiessens10@hotmail.com

Hey! Zelf reis ik volgende week de 27e naar Bangkok en ga dan tot de 20e maart een rondreis maken. Ik begin dus in bangkok, daar blijf ik even bij vrienden tot de 5e en dan ga ik met de bus vanuit bangkok de grens over naar cambodja, eerst naar siem reap en dan richting ho chi min, dan de trein langs de kust naar het noorden, naar hanoi en wie weet wat nog meer. Ik heb niets geplant, maar dat is ongeveer de route die ik wil gaan doen. Mocht je dan ook ergens daar zijn of (een deel) mee willen gaan, just let me know!!! Greets!

Hee! Ik vertrek 9 maart naar Bangkok! Mijn bedoeling is om de eerste dagen in bangkok te zijn, misschien naar de kust en dan door naar Cambodja en Vietnam in 2 maanden tijd! xxx

Hey! ik wil graag in mei/ juni t/m juli naar thailand gaan zelf had ik het idee om van bangkok via phucket naar kuala lumpur en dan naar singapore te reizen met de trein of iets dergelijks. 1 ding dat ik wel heel graag wil doen is duiken in thailand.

mocht je nog iemand zoeken dan hoor ik dat graag!

Grt,

Ralph

Hey!

Lijkt me erg leuk, maar ik ben nu al voor een maandje aan het rondreizen en zal straks weer even moeten werken…

Ik heb vorig jaar bijna dezelfde route gedaan. Vooral Singapore was erg top!!!

Succes en mocht je vragen hebben, stuur gerust een mailtje!