Al een tijd heb ik het idee om een gave reis te maken richting Thailand. Ineens is daar nu het uitstekende moment voor, om deze mooie plannen werkelijkheid te maken. Ik ben nu van plan om niet alleen het prachtig Thailand te bezoeken, maar daar naast zou ik ook graag door willen reizen naar bijv. Laos, Myanmar, Vietnam, Laos en Indonesië.
Het is de bedoeling dat ik eind november richting Bangkok vlieg, om daar mijn reis te beginnen. Echter ligt nog niks vast en sta ik open voor ideeën als iemand toevallig ook die kant op gaat en misschien samen de reis wil beginnen of vanuit daar een gedeelte samen wil reizen. Het is voor mij de eerste keer dat ik buiten Europa reis, alleen en ga backpacken. Best spannend allemaal, maar het lijkt me een super ervaring.
Ik ben 24 jaar, heb nog geen eigen huis, vanaf volgende week werkloos dus het is nu of nooit dat ik deze kans nog kan grijpen. Ik hou ervan om de cultuur te leren kennen, uitstapjes te maken, maar ook om heerlijk te genieten op het strand met een cocktail en s’ avonds een feestje te pakken. Daarnaast ben ik van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen voor 2/4 weken en het lijkt me super om op Bali een surfcursus te gaan doen. Ik wil 3 tot 4 maanden gaan reizen. Spreekt iets jou aan in mijn interesses en bestemmingen twijfel dan niet om mij een berichtje te sturen.
Beste
helaas kan ik deze reis nie mee maken maar ik ben wel benieuwd naar het avontuur dat je gaat beleven en wil op de hoogte blijven wat je alemaal gaat beleven in Thailand en hoe je het alemaal gaat regelen dus kan ik bevoorbeeld je fb krijgen dat ik je op een makkelijke manier wat kan vragen over je reisplannen alvast bedankt
Van 1 tot 18 december reis ik alleen door Indonesië. Mijn vluchten naar/vanaf Jakarta zijn al geboekt maar verder ligt nog niets vast. Na veel overwegen ben ik van plan naar de Harau vallei op Sumatra te gaan en het binnenland van Sulawesi. Verder zoek ik nog een mooie plek om te snorkelen en wil ik eventueel nog wel even een tussenstop doen is Jogjakarta. Als je graag (voor een deel) wilt meereizen, mag je me altijd contacteren.
Ik ben 27 jaar, woon in België en heb al behoorlijk wat reizen binnen en vooral buiten Europa gemaakt. Ik zou alleen reizen aangezien ik niemand ken die die periode vrij is en zo’n reis wilt doen. Ik vind het niet erg om alleen te reizen (heb ik nog al eens gedaan) maar vind het wel leuk om de ervaringen te kunnen delen en andere reizigers te ontmoeten.
Ik heb ongeveer het zelfde plan als jou opgevat. Ik ga vanaf half december rond trekken door zuid-oost Azië. Voorlopig was mijn plan om te starten in Thailand en eventueel door te trekken naar Vietnam en dergelijke. Zelf heb ik maar 6 weken de tijd, aangezien ik rond eind januari in Nepal moet zijn om aan vrijwilligerswerk te doen voor een maand. Daarna zou ik er opnieuw op uit trekken.
Voorlopig ben ik ook nog op zoek naar een reismaatje voor die eerste 6 weken, of toch een gedeelte er van. Ik zal mezelf vlug even voorstellen, ik ben 26 jaar, en nog geen verplichtingen. Dus ik vond dat het nu de juiste moment was om zo’n reis te maken. Ook ik hou er van om nieuwe culturen te leren kennen, af en toe een stapje in de wereld te zetten, wat avontuurlijke tochten of een paar dagen rusten op één of ander tropisch eiland of strand.
Zelf heb ik al redelijk wat reis ervaring, na mijn studies ben ik er een jaar op uit getrokken richting Australië. Ook heb al wat ervaring betreffende rondtrekken in Azië.
Dus twijfel zeker niet om mij iets te laten weten moest je nog iemand zoeken.
Klink inderdaad heel leuk om te doen.
Vermits ik hier ook geen verplichtingen heb ben ik ook aan’t denken om dit te doen
Nu kan er niemand van mijn vrienden en met twee is toch sowieso leuker denk ik.
Moest je nog iemand zoeken om mee te gaan mag je me dus altijd contacteren!
Hi ik land 16 december op Bkk en ben tot 19 dec in bangkok daarna vlieg ik door naar phuket. Ben deze dagen alleen dus als iemand het leuk vind om te meeten gezellig! laat maar weten. Ik ben een vrouw wel wat ouders maar geen verplichtingen en erg jong in doen en laten
Leuk om wat te horen.
Liefs Renee
Wat gaaf dat je dat gaat doen, echt een kans ja. Ik ga vanaf januari 3,5 reizen door zuid-oost Azie. Ik begin in Thailand (eerste twee weken jan) en ga daarna door naar Myanmar. Daarna ben ik van plan om naar Laos en Vietnam te gaan, maar niets staat nog vast. Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot, dus wie weet?
Mijn plannen zijn een beetje uitgesteld. Ik vertrek nu begin januari richting Thailand en wil rond maart eindigen in Indonesië. Daartussen ligt nog niks vast en wil ik richting Myanmar en Vietnam, Laos lijkt me ook super!
Ik ben wel geïnteresseerd om een stukje met je mee te reizen! Ik reis vanaf begin januari tot begin februari met mijn vriend door Maleisië en Indonesië. Onze reis samen eindigt op 5 februari op Bali vanaf waar hij weer terug vliegt. Ik heb dan nog 2,5 week vrij en ik zou dan heel graag naar Myanmar willen gaan. Als dit toevallig zou uitkomen met jouw reisplannen voor Myanmar zou het leuk zijn om een stukje samen te reizen. Laat maar wat weten!