Mijn naam is Seline en ik ben 22 jaar.
Graag wil ik midden januari / begin februari reizen naar Zuid-Oost Azië.
Ik wil beginnen met Thailand en vandaar naar Myanmar - Laos - Vietnam - Cambodja - Maleisië.
Het lijkt me leuk om een paar weken samen met iemand te reizen.
Zijn er mensen die rond die tijd ook naar Zuidoost Azië gaan?
Laat het me weten!
Leuk dat je gaat reizen in Azië, wat zou je graag willen gaan zien/doen?
Ik vertrek in november naar Azië en ga eerst vrijwilligerswerk doen als verpleegkundige. De hele maand januari heb ik nog niets gepland staan en zou ik graag naar Cambodja of Vietnam gaan. Lijkt het je gezellig een stukje samen te reizen of ideeën uit te wisselen?
Mocht je nog tips nodig hebben voor Myanmar of Maleisië laat maar weten, beide hele mooie landen (vooral Myanmar vond ik erg bijzonder) Hoe dan ook ga je een heel mooi avontuur tegemoet! :backpack:
Hoi Seline, wat zijn jou plannen precies? 26 januari studeer ik af en dan wil ik graag een een paar weken/maanden reizen en Thailand is wel 1 van de bestemmingen waar ik tussen twijfel.
Hé Seline — jouw plannen zijn vrijwel identiek aan de mijne. ^^ Ik wil ook rond die tijd vertrekken met als startpunt Thailand. Mijn ouders vinden het heel fijn als ik in ieder geval begin met een reisgenoot (en stiekem ik zelf ook wel, het is best spannend allemaal). Heb je al een reisgenoot gevonden of nog niet?
Ik ben vanaf 1 februari in Bangkok ik ga daarna mijn reis voortzetten naar het noorden van Thailand.
Mocht je rond die periode daar ook zijn daar hoor ik dat graag!
Leuk dat je ook naar Thailand gaat. Bezoek je alleen Thailand of ga je ook nog andere landen bezoeken?
Ik ben zelf 26 januari in Bangkok. Daar verblijf ik paar dagen en dan ga ik eerst nog een week naar het zuiden.
Vervolgens reis ik ook naar het noorden (Chiang Mai - Pai - Chiang Rai en Chiang Kong). Waar ga jij allemaal naartoe in het noorden?
Ik ben er iets later dan gepland ivm de voorjaarsvakantie.
10 februari 2016 wil ik vertrekken tot 7 maart
10 tot 15 februari verblijf ik in Bangkok om even wakker te worden… (en gewoon het weekend mee te maken)
Dan inderdaad 1,5 week Noordwaards waardoor ik rond de 24e februari aankom op het eiland Phuket.
Ik wil sowieso de route aanhouden via de site www.tipsthailand.nl - daar zit inderdaad Chiang Mai ook bij inbegrepen, of ik Pai ook ga bezoeken ligt even aan mijn schema omdat ik een binnenlandse vlucht wil boeken naar het zuiden… The Bounty Islands! Wil graag een full moon mee maken
Wanneer zit jij in Chiang Mai volgens jou planning?