Reisgenoot gezocht vanaf Bangkok Eind Nov/Begin Dec

Hallo (misschien) toekomstige reisgenoten,

Een aantal maanden geleden heb ik besloten om met mijn beste vriendin een maand of 4/5 door Zuid-Oost Azie te reizen. Helaas kan zij vanwege medische redenen niet meer mee en heb ik toch besloten om zelf te gaan.

Mijn plan is om eind november of begin december te vliegen op Bangkok. Ik wil graag de landen Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja aandoen (maar ik ben ook zeer flexibel voor andere ideeën), maar ik weet nog niet in welke volgorde. Ik ben iemand die houd van veel actieve dingen doen, het lijkt me leuk om in homestays te slapen (maar niet alleen, daarvoor zoek ik dus graag een reisgenoot) en het liefst hang ik niet te lang rond in grote drukke steden.

Ik zoek een reisgenoot die deze dingen ook wel ziet zitten, ik hou van een beetje avontuur en soms eens een beetje risico nemen en minder toeristische plaatsen bezoeken. Ik pak graag de goedkoopste hostels en hou niet van te veel gezeur.

Zie je het zitten om vanaf bangkok met mij op te trekkken een stukje (en wie weet wel meer, we zien wel hoe het loopt). Schrijf een berichtje hieronder of drop gewoon even je email in een prive bericht.

Groeten Nancy

Hi Nancy,

vanaf 26 november ben ik in Bangkok, lijkt me leuk om dan te meeten als je dan nog in Bangkok bent. Ik vertrek in de nacht van 29 november naar Chiang Mai toe. Dus sowieso kunnen we de eerste paar dagen met elkaar optrekken dan. Mocht het klikken dan kunnen we altijd kijken of we nog wat langer met elkaar optrekken.

Groetjes, Linda

Leuk om te horen! Zodra ik mijn ticket heb geboekt en het komt een beetje uit met de datum dan laat ik je wat horen.

Hoi Nancy,

ik vertrek 29 november en wil ook richting die landen, ik eindig op Bali.