Reismaatje gezocht ZO Azië, vertrek 20 januari

20 januari vlieg ik in mn uppie naar Bangkok voor 3 mnd.
Ga backpacken door Laos, Cambodja, Vietnam en mis. China.
Wie gaat er ook?

Ik vlieg as zondag naar bangkok, en ga rond midden jan beginnen aan mijn backpackreis…ga namelijk eerst nog bij vrienden op bezoek;)
Landen die ik ga bezoeken zijn, laos cambodja vietnam en maleisie

Hoi, ik ga deze week mn ticket naar Bangkok boeken en ben dan ook van plan 3 maanden rond te gaan trekken. Ben 35 jaar, woon in A’dam en heb een half jaar vrij genomen, dus wellicht blijf ik wel wat langer:-). Ik ga bij een vriendin langs in Noord-thailand, maar verder staat alles nog open.

Hoi ! Ik vlieg 16 Januari naar Bangkok. Wil waars. eerst naar Koh Samet, Koh Chang, dan naar Cambodja, Laos en via Noord Thailand, Chiang Mai en Pai via Bangkok naar Phuket vliegen, daarna nog 1 week Koh Phi Phi evt. andere eilanden aan westkust.

Heb in totaal 6 weken de tijd, dus wil vanuit Cambodja vliegtuig nemen richting Laos - Vang Vieng, en van Chiang Mai naar Phuket vliegen waarschijnlijk, maar dat ligt een beetje aan hoe het allemaal verloopt.

Ik zoek nog een reisgenootje om Cambodja en Laos mee te doen ! Ca. 2 weken Cambodja en Laos totaal.

Maar mn reisschema zou ook nog kunnen veranderen, dan ga ik eerst naar Chiang Mai - Massage cursus volgen daarna Jungle Trekking / Rafting bij Pai en dan via Laos naar Cambodja… eigenlijk net het rondje andersom.

Ik sta iig nog open voor veranderingen // ideeën !

Gr. Jessica

PS: Woon in Amsterdam, 30 jaar, ga in between jobs 6 weken weg.

.

.

Ik vlieg een dagje eerder naar Bangkok (19 jan dus) . Voor het eerst europa uit dus er staat me wat te wachten.

Ik wil ook rond 20januarie vertrekken …
Wat zijn de mogelijkheden
Ik ben jongen 19jaar:) …
Ben opzoek na een leuke reisgenote waar mee ik kan lol maken…
en ook wel serieus! …
voor meer informatie vincentjuhh@live.nl