Reismaatje gezocht Thailand, Vietnam, Laos- Feb tot mei!

Hallo allemaal,

Ik, bijna 23 jaar, vlotte meid, sociaal en erg makkelijk (soms eigenwijs: om dan ook even iets negatiefs te vertellen

) vertrek 13 februari helemaal remi op het vliegtuig naar Bangkok om daar aan mijn reis te beginnen door Zuid-Oost Azie. Aangezien ik eerder dit jaar 2 maanden in een weeshuis in Thailand heb gewerkt weet ik een beetje hoe et eraan toegaat daar te reizen. Nu ga ik dus meer van Azie zien, dingen zien, meemaken, chillen, zwemmen, duiken, elke dag opnieuw indelen etc…
Ik zou het alleen super vinden dit te delen met mensen, direct al vanaf Bangkok het liefst natuurlijk, pas in Laos of Vietnam, maakt me niet uit…

Ik ben van plan via het noorden van Thailand naar laos, vietnam en cambodja te gaan, dan weer terug naar Thailand om daar het zuiden nog te doen. Misschien nog een vlucht naar Indonesie? Wie weet… alles staat open!

Dus ben je een jongen/meisje, man/vrouw met dezelfde ideeen? En lijkt het je leuk om met me te reizen een deel… Laat het me dan eventjes weten. Mn mail is: [EMAIL=“kimschievink@hotmail.com”]kimschievink@hotmail.com